Hiç sevgilisi olmamış biri olmakmi iyidir yoksa en azından bir tane ilişki yaşayıp tecrübe kazanmak mı?

Bazıları hiç ilişkin olmadı tecrübesizsin nasıl davranılması gerektiğini bilemezsin diyor ama ben hayatıma bir kişi girsin oda ömürlük olsun istiyorum doğru kişiyi beklemek önemli bence
Hiç sevgilisi olmamış biri olmakmi iyidir yoksa en azından bir tane ilişki yaşayıp tecrübe kazanmak mı?
Cevapla