Sevgilim bana sevgili değilmişiz gibi davranıyor, 1 yıldır tanışmamıza rağmen arkadaşça sohbet ettik diyor. Neden?

Sevgili değilmişiz 😒 siteyi kullandığı için hayatında başka biri olabilir mi

Güncellemeler
+1 yıl
Sanki ben uyduruyormuşum gibi davranıyor
Sevgilim bana sevgili değilmişiz gibi davranıyor, 1 yıldır tanışmamıza rağmen arkadaşça sohbet ettik diyor. Neden?
Cevapla