2 yıldır flört ediyoruz fakat sevgili değiliz. Bu durum normal midir?

Bir arkadaşım var normal kanka gibi değiliz çok yakın arkadaşız birbirimize sürekli iltifatlı konuşuruz ve 2 yıldır bu şekildeyiz. Ben boş değilim ona karşı ama açılamıyorum o da bana birşey söylemiyor ve 2 yıldır bu şekilde konuşuyoruz ikimizde sevgili falan yapmıyoruz. Normal mi?
2 yıldır flört ediyoruz fakat sevgili değiliz. Bu durum normal midir?
Cevapla