Nişamın bozuldu şu an ailem ikna olmuyor böyle bir şey yaşayan var mı?

1 yıllık ilişkimiz var. Nişanlandık 10 gün sonra nişanımız atıldı. Bizim çok nadir sorunumuz olurdu. Onun dışında o bana karşı hep aynı sevgiyle, ilgiyle, aşkla bakan birisi. Çok emek verdik, çok sıkıntılar çektim isteme olayına kadar sabrettim şükrettim hep. Maddi olarak her şey nişanlımın üstündeydi. En başından beri. Hiç bir zaman ne ailem ne ben zorluk verdik. Ona asla kıyamıyordum yine kıyamam. Sadece huzurumuz mutluluğunuz olsun yeter diyen bi kızım. Oturmaya geldiklerinde stresliydi bize. Bi şekilde bir şey oldu ailemden birinin üstüne yürüdü şok oldum böyle bir şey beklemezdim bana normal sesle bitirelim bu işi dedi bugüne kadar hep arkasında olduğum insan bunu yapınca çıkardım yüzükleri attım. Bir kaç isyan cümleleri kurdu ailelerin yanında Çok şaşırdım ve çok üzüldüm. Sakinleşildi güzelce ağırladı ailem ve öyle gönderdi. Ruh gibi dolanıyordum ortada çok kızgındım bitsin dedim. Sonra pişman olduk nasıl oldu böyle bir şey anlamadık. Ailemden af dilemek istiyor sevdiğine eminim. Babam asla istemiyor işin içinden çıkamıyorum. Gönüllerinin rızalarının olmasını istiyorum fakat büyük problem çıkıyor babamdan dolayı. Bana hiç kıyamıyor biliyorum ama bizde çok seviyoruz birbirimizi ikimizde çok üzülüyoruz. Özür dilemesine gönüllerini alıp güven sağlamasına izin vermiyor. 1 aydır çok kötü durumdayım. Vazgeçmeyecem dedikçe kızıyor olmaz bu iş diyor. Biliyorum hatalı bi konuşun diyorum asla ve asla imkanı yok. Bu kadar zorluk çektik nişanı yaptık manevi olarak özellikle çok çektim. Onu bırakmak istemiyorum o benim yanımda bu süreçte yanımda olacağına eminim pişmanlığına eminim sevgisine eminim yoksa onu affetmezdim. Gurursuz lafını bile yedim ailemden. Zamanla ikna olur mu olmazlar mı napmalıyım bilmiyorum. Kaçmak istemiyorum ailemi geride bırakmak istemiyorum onlar benim canım. Sevdiğimi de bırakmak istemiyorum o da beni bırakmak istemiyor berbat haldeyim. Sizce zamanla ikna olur mu konuştuğumu bildikçe babam olmaz mı. Beni biraz anlamasını istiyorum seviyorum diyorum hasta mı oluyum üzüntüden diyorum ama nafile hiç biri.

Nişamın bozuldu şu an ailem ikna olmuyor böyle bir şey yaşayan var mı?
Cevapla