Ailemin piskolojisi bozuk her aile böylemi?

Piskolojisi düzgün gercekten mutlu Aile var mı yoksa herkesde bi takım problemler var mı ama büyük olanlarindan. Bizim aile normal değil ama böyle cidden normal değil. Dışarıya aşırı iyi. Disariyi düsünmekten aile içinde kimse düzgün birbirini düşünmüyor düsünsede ne bilim bazen sonra yine baska bi gün kötü bisey oluyor. Bana Ben enayimisim gibi geliyor ailenin düzenini kurmayi çalışan en çok benim bi enayi Ben ama onlar icinse en en kötüsü benim bunu yaparken. Ailenin düzenini saglamya calistikca hepsi için en kötüsü Benmişim gibi davranıliyorum bazen. Piskolojik siddetler basliyor. Inanin bazen onlar gibi kacip gittigimde ilgilenmedigimde beni böyle üzmüyorlar. Benmiyim kötü.
Ailemin piskolojisi bozuk her aile böylemi?
Cevapla