+1 yılZor kadını oynayan ya da gerçekten zor kadını oynayanların bu yoruma gelmesini bekleme. Böyle bir kadın, kendini ifşa etmez. Onun zor bir kadın olduğu herkesin bildiği bir sırdır.
Zor kadınların hayata bakışı şu sığlıktadır. Ben şeklini beğenmediğim bir erkeğin karakterini merak etmem der. Lakin madalyonun şu yüzünü gözden geçirir. Şekli güzel Yusuf Peygamber gibi bir erkek zaten her kadının ilgisini çeker. Dolayısıyla o tip bir erkek, kadınla uzun soluklu bir ilişki ve evlilik düşünüyorsa o kadında ilk önce karakter arar.
Bakınız. Zor kadının olmazsa olmaz şartı yakışıklılıktır. Ama yakışıklı bir erkeğin kadında olmazsa olmaz kriteri karakterdir. Karaktersiz ama güzel kadın erkek için geçici bir hevestir. Ömürlük değil geceliktir.
Kim ne derse desin gerçek budur. Zor kadınlar, 30 yaşından sonra bu gerçekle yüzleşir.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Ya görüşleri okudum da bütün erkekler armut piş ağzıma düş moduna geçecek nerdeyse. Az daha ileri gitseler kadınlar teklif etsin diyecekler. Bedava versen pazarlık sünnettir diye üstüne para isteyecek müşteri gibiler.
Hayatın yazılı olmayan kurallarından birisidir bu. Tabii ki insan kadını uğruna mücadele etmeli. Mücadelesiz bir ilişki bedava peynir gibidir, değersiz olur. Ya da sadece fare kapanında bulunur.
76 Yorumla- +1 yıl
Sanirim artik kimse birseyler icin ugrasmak, caba gostermek istemiyor. Hem kadin hem erkek icin gecerli bu soyledigim. İstiyorlar ki armut pis agzima dus olsun. E oyle kolay kazanilinca da kaybetmesi de kolay oluyor. En ufak bi tartismada "aman, ne ugrasion, sal gitsin" deyip gozden cikariveriyorlar.
Oysa o iliski icin biraz cabalamis emek gostermis olsalar, cok daha kiymetli olur onlar icin ☹️
Bir cicek gibi dusun; hazir saksidaki bir cicegi alip pencerene koymakla, saksisina topragini kendi elinle doldurdugun, tohumlarini kendi elinle itinayla diktigin cicek bir olur mu? Onu her gun sabirla sefkatle sularsin, gun be gun bakarsin topraktan cikmis mi, filizlenmis mi diye, bir hevesle sevgiyle buyutursun🥰 simdi soruyorum; o emek verdigin, kendi cabanla buyuttugun cicegin solmasi ile disardan hazir aldigin cicegin solmasi bir olur mu senin icin? ☹️🥹 - +1 yıl
Perla bunu beğendi @wkertenkele 😂
- +1 yıl
Heheee 😬😇
- +1 yıl
saçmalama, kim peşinden koşturarak onunla eğlenecek bir kadın arasın? Neden arasın?
- +1 yıl
😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Zor bir karakterim var.. güvenemiyorum, korkularım var, duvarlarım var, konu aşk olunca duygularımdan kaçarım, biri hayatıma girmeye çalışınca panik olurum, üstüne bir de inatçıyım.
Dışarıdan ulaşılmaz ve uğraşılmaz gözüküyorum. Yeterince iticiyim bence fkskd
Taktik yapanlar kadar itici değiliz yine de.😃 Ulaşılmaz gözükmemin altında nedenler var. Ne ilgi arsızıyım, ne egoluyum ne de karşımdakini manipüle etmeye çalışırım. Tüm olayım kendimle shdhd13 Yorumla- +1 yıl
Bu ben shsh
- +1 yıl
Rica ederim 🌸
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılİlişki yaşamayı zorlaştıran erkekler kadar itici 😒
18 Yorumla- +1 yıl
Evet, tutturmuşlar ben aşka inanmıyorum ama seni çok istiyorum djdj
- +1 yıl
Yersennn jsjdsjs hep bir havalı görünme çabası
- +1 yıl
Onlara ben bir hafta veriyorum en fazla “sanırım ben sana aşık oldum ühüü 🥹” cümlesini duymak için 😃
- +1 yıl
Peki sonra biz napıyoruz topukkkk jsjssj
- +1 yıl
Zeki kadınlar öyle yapar :D daha inanılır mı o erkek kişisine sjjs
- +1 yıl
Aslaaa sjsjjd güven duymadığımız yerde durmayız ah bir bilseler 😄
- +1 yıl
Teşekkür ederim tatlımm🩷
- +1 yıl
Rica ederim güzellik 🖤
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Aşk a inanmıyorum ama istiyorum o benim olmalı ahaha
Zor olsun zati herkes kolayın peşinde ama onunda kıymetini bilen yok...
19 Yorumla- +1 yıl
Bazılarının zor olmayıp ama zoru oynadığını biliyoruz :D yazık o kimselerin zor sanıldığı için peşinden sürünenine.
- +1 yıl
Tabii sen konuşabiliyorsan maymunlarla söyle de açsınlar gözlerini maymun 😅
- +1 yıl
Senin anladığın yerden ablacım 😜
- +1 yıl
Yazdığın şekilde yazdım, burada ergen gibi davranan biri varsa o da sensin. Bir şey aradığım yok yani aynen iade ettim demek ki maksat oymuş sen de abarttıkça abarttın. Görüş yazıp yazmamak tamamen keyfi Allahtan, zorunlu değil :D bil istedim.
- +1 yıl
Çok şükür canım görüyorum çünkü böyle şeyler sonra yatıp kalkıp şükrediyorum. Amin amin cümlemizden 🤲🏻 sen de var ol :))
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Fazla naz aşık usandırır. Zor kadın olcam diye erkekte bir zaman sonra vazgeçmeye başlar. Çünkü şu düşünce oluşur kafada "acaba benimle eğlenmek için mi bunca yaptıkları?"
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. Zor olanla hiç uğraşamam gitsin kumda oynasın
28 Yorumla- +1 yıl
Onu biz bebelere diyoruz, bebeleri pisten alalım skjdjs
- +1 yıl
Hayır başka bir lakap bul 💁♀️
- +1 yıl
Hayır sen
- +1 yıl
Aa süper beğendim 😌 oldu bile ahsj
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılHiçbir çekiciliği yok, seven isteyen insan sürekli kendini naza çekmez, bunlar hep bahane.
30 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılAfiyet olsunn dondurma severim :D
Genellikle ulaşılması zor olan daha çok çekici gelir bazılarına. ama benim için aşık olduğum kadın çekicidir. sırf beni peşinden koşturmak için aşktan kaçıyorsa taktik yapıyorsa bu tam tersi iter beni. bence insan net olmalıdır. ne istediğini bilmelidir. ama tabi ki de güven olmadan ilişki olmaz..
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim kuzuşum 😅
- +1 yıl
Rica ederim ablam ✨😅
Valla bu zamanda sevenin değerini bilen kim.. millet başka şeylerin derdinde.. kimse kusura bakmasın ben benim zorluğumla mücadele edemeyecek adamı hayatımda istemem... emek vermeden yemek olmaz derler insanlara kolay oldukça sevdiğinden. Mütevellit en kolay seni kaybetmekten korkmuyor.. korkmayan adam da hayatımda olmasın bir zahmet istemem
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle iticidir. Karşı cinsin kıza duyguları vardır, göz koymuştur o yüzden belki çekici gelir ve peşinde koşar biraz. Baktı soğuk yapıyor, uzaklaşır bu kadar basit. Herkes kendi ayağına sıkar.
Afiyet olsun. Ayakkabının da bağcıklarını bağlasaydın ya :)
128 Yorumla- +1 yıl
Ama onun bağlama tarzı öyle 🙄
- +1 yıl
basar düşersin bak sıkıntı.
- +1 yıl
Hayır yahu :D düşmedim
- +1 yıl
Güzel giyiniyorsun maşallah..
- +1 yıl
Merci 🧿 kendime djdj
- +1 yıl
Pc başındayım ya yapamadım yoksa yapacaktım.. :)
- +1 yıl
Sorun yok 😅
- +1 yıl
Senden büyük sorun yok, tarzın güzel dedim ;)
- +1 yıl
Ben sorun muyum
- +1 yıl
Değil misin biraz
- +1 yıl
Değilim hiç
- +1 yıl
Ne güzel, datlu bir hatunsun yani ;)
- +1 yıl
Hay şu emojiyi atan parmakları ıslatıp ıslatıp prize sokayım djdj yürüyen sinir kriziyim.
- +1 yıl
Gel sok..
Sakinsin sen. Burada biraz öyle görünüyorsun. - +1 yıl
Çok sakinim :D soralım kim tanıyor beni en iyi @lotus-patra gel çiçeeem djdj
- +1 yıl
Sakin dimi bu @lotus-patra
- +1 yıl
Sosicim o emojiyi sevmez o yüzden tepki vermiş orada.
Ama normal de sakin ve espirili bir kadındır.😀
- +1 yıl
@lotus-patra ne anladığını merak ettim o emoji ile.
- +1 yıl
Sevmiyorum o emojiyi 😅
- +1 yıl
İşte sevmemene nasıl bir düşünce sebep oluyor?
Vallahi o bağcıklarını birbirine bağlayacağım he.. - +1 yıl
shsjs uyuz bir surat ifadesi o sebepten
- +1 yıl
İyi hadi bakalım öyle olsun.
- +1 yıl
@joeblack18 bir şey anlamamıza gerek bile yok emoji baştan ofsayt sinir bozucu 😀
Sosicime ilişme karşında beni bulursun 😂 - +1 yıl
@lotus-patra bak sennnn olmadı ama böyle bak ikinizi de alırım karşıma yani sıkıntı yok :) hadi koymadım o emojiyi asfasf
- +1 yıl
@joeblack18 sosicimle çete olur seni nakavt ederiz.
Keşke elinde tesbih olan emoji olsaydı 😂
- +1 yıl
@lotus-patra gelin vallahi, ne güzel olur..
pc başındym uğraşamıyorum - +1 yıl
Ahaha elinde tesbihli emoji aynen 📿
- +1 yıl
hoşuna gittii :)
+1 yılÖyle değil bu zamanda. Erkekler seveni değil, vereni istiyor. Verenlerin yüzünden onları gerçekten seven kişilerin kalbini kırıyor. Verenlere laf yok artık. 😂
32 Yorumla- +1 yıl
Doğru tespit
- +1 yıl
Keşke olmasaydı
+1 yılZor da sevilir ama çok da baymasın kolay veya zor elde ettiğim ilişkilerimde asla ona bakmıyorum kişiliği ve bana ayırdığı vakite bir de verdiği değere bakarım. Sen zor bir kadınsın ama başarıldıgında o kadar seviyorsun ki senin kadar cogu kadın sevemez.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Hayır, çekici bir yanları yok. Ülke meselesi haline getirmeye hiç gerek yok. Ortada duygular varsa flört dönemine geçilir ve zamanla bir şeyler olur veya olmaz.
11 Yorumla- +1 yıl
dimi ama
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u +1 yılUlaşması zor olan her şey insanı cezbeder.
Zaten cinsel ilişki kurmakta kolay olmasın bir zahmet.
Her önüne gelenle sevişecek değiliz.
Dondurman çok güzel görünüyor afiyet olsun çiçeğim 😘13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim bebeğim ♥️ beraber olsun bir gün 🙏
Aslında aşk ilişkilerinde sormuştum da neyse djjd - +1 yıl
Aşk ilişkileri için de aynı şey geçerli bebeğim.
Ulaşması zor olan her şey cezbedici olur.
He ama bunu sürünsün diye ya da daha değerli hissetmek için yapmak saçma orası net.
Değerimi başka türlü görmek ya da hissetmek isterim.
- +1 yıl
Teşekkür ederim bebeğim ♥️ beraber olsun bir gün 🙏
Çok amin 😘❤️
Aşk İlişkileri konusunda 512 cevap paylaştı. Bilerek ilişkiyi zorlaştırmak iticidir. Fakat, bazı insanlar zordur. Ulaşması güçtür ve bu karşısındakine merak uyandırır. Daha da dikkat çeker. Her erkeğin de harcı değildir bence zor bi kadınla bi yola başlamak.
20 Yorumla
+1 yılDuygusal problemlerini ortaya atan kadın mı daha itici yoksa ilişkiyi zorlaştıran mı 😒
18 Yorumla- +1 yıl
Aynı şeyin lacivertleri aşırı iticiler
- +1 yıl
Hem sorup hem cevap vermiş 😃
- +1 yıl
İletişimi kolaylaştırdım sjsjsj
- +1 yıl
Bir daha yapma öyle tüm yükü sen omuzlama :D bana da bırak sdhs
- +1 yıl
İyilik meleğim 🥺 ay dur ağlamıyorum sadece gözüme soğan kaçtı asdjkd
- +1 yıl
O soğanın cücüğünüüü var ya shjs 😃
- +1 yıl
🤺 böyle savaşmak gerekiyor cücükle sjsjsj
- +1 yıl
Cücüklerle savaşmak bizim işimiz, çekil şurdan djjdsk
+1 yılkadınlar ne istediğini kendileri bile bilmiyor :D
14 Yorumla- +1 yıl
Kim demişse yanlış demiş
- +1 yıl
kendinizi kandırmayın :D
- +1 yıl
Siz kandırmayınız 😬
- +1 yıl
:D iyi bari öyle olsun
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Zorun ayrı bir çekiciliği vardır. Ama benlik değildir.
128 Yorumla- +1 yıl
Sen kolay mı seviyorsun 😃
- +1 yıl
yuh ya daha geçen biri vardı 😒 erkekler gerçekten dengesiz
- +1 yıl
Flörtün işte
- +1 yıl
Soran olursa neyse ne ya gören olursa sadece arkadaşız 🎶🎶
- +1 yıl
Tamam tamam, he tabii tabii😅
- +1 yıl
Heh birazda gerçekleri konuşalım tabii, eee sonra 😅
- +1 yıl
Mesai bitince sana acıyacam. Şu an kahve keyfisi yapıyorum gerçekten durumun vahim, içler acısı
- +1 yıl
Benim mesaimden bahsediyorum :D da neyse
- +1 yıl
Bugün için 3 dakika sonra bitti 😃
- +1 yıl
Çalışmıyorum ki adam akıllı :D kasmamak lazım dünyayı ben mi kurtaracam 9-18 bazen 14-22
- +1 yıl
Kurye bir arkadaş vardı, Türkiye’den buraya geldi :D ben Türkiye’de çalışmıyormuşum ya dedi. Bilemedim şimdi sjjd
- +1 yıl
Evet, burada her dakikanın hakkını alıyorlarmış, beş dakika oturmaya izin yok dedi 🥹
- +1 yıl
Heh sen bizim milleti tanımıyorsun :D memnuniyetsiziz biz.
- +1 yıl
O zaman şaşırma :D beğensekte beğenmeyiz biz djdj
+1 yılCinsellik konusunda kolay kurarım da diğerinde bir zahmet naz yapalım :D
11 Yorumla- +1 yıl
Aşk ilişkilerine alırlar birazdan 😮💨
+1 yılBuradan bir erkek olarak kızlara şunları söylemek istiyorum. Kolay kız elde edildikten sonra çoğu erkek soğur ama bu demek değildir ki erkekler zor kızları seviyor ulaşılmayan kızı oynayanlardan da ben bunla mı uğraşıcam diyip soğur veya sıkılır yani demem o ki ne kolay kız ne de zor kızı oynayın
10 Yorumla
+1 yılHiç bir zaman zoru oynamadım çünkü gerek olmadı karakterim zaten sert ve zor. Ama böyle olmanın pek avantajı yok bu gidişle hiç aşk yaşayamacağım.
10 Yorumla
+1 yılZor kadın iyidir. Zoru sevip zora talip olmak lazım
12 Yorumla- +1 yıl
Hee aferin sana :D
- +1 yıl
😄😄
Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. En güzel ilişki zor olandır gizemini koruyan her şey merak uyandırır daha üstüne gidip düşünmesi daha çekici kılar keşfedilmemiş çözülmemiş Duygu daha heyacan verir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılHayır, onların burnu bir karış havada ve ulaşılmaz kadını oynamayı marifet sanıyorlar. Kendilerini fethedilmesi gereken bir kale gibi görüyorlar, bunun da nedeni yüksek ego.
10 Yorumla bazi kadınlar cok bos yapıyor zorlastirinca ne oluyor yani boş isler guzel tatli kendi halinde guzelce yurutebilirsin
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılSanmam. İlişkiyi zorlastirdikca daha da itici oluyorlar aksine sanki Hint kumaşı hanımefendiler. Aynı durum erkek içinde geçerli.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 463 cevap paylaştı. Sorunlu kadınlar çekici görünür, bu doğru. Fakat işin sonunda hep yalnız kalırlar ve hatta şiddet bile görürler.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGenelde cok zor tavlanan bir kadinimdir.. ama hayatimda ilk defa birine kolay oldum, o da en kiymet bilmeyen oldu, en derinden vurdu 🥹🥹
Demek ki, zor kadin olmaya devam etmek lazim 😎💪🏻
10 YorumlaNe daha çekicisi yılan onlar yılan hiç bulaşmam
12 Yorumla- +1 yıl
Sss… 😃 yılaaaan jdjd
Bence ilişkide taktik uygulayan insanlar çekici olmuyor akışına bırakmak lazım.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 379 cevap paylaştı. Bilmem kardeşim. Zor olan şeyler daha iyi gibi.
10 Yorumla
+1 yılKadınlar çok şımarık ve paraya, giyime bakiyorlar direk
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 805 cevap paylaştı.
+1 yılEvet. İşleri kolaylaştırdıgım zamanlar kaybediyorum.
10 Yorumla
+1 yılBelli bir süre vardır o süre geçince tek ilişki için değil her şey için soğuyabilirsin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 817 cevap paylaştı.
+1 yılBunun cekicilikle alakası yok belki güvenle alakalidir
10 Yorumla
+1 yılFazla naz usandırırmış. Bide ben daha çabuk usanan biriyim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılAksiyonlu hale getirince daha iyi oluyo ama elde tutma olayını kapamamış çoğu
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇekici değil intikam alıyor erkek hedefe ulaşıyor sonra bırakıyor
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılZor kadın yoktur, korkaktır en fazla ama onlarda sıkıcı zaten, bulaşmak vakit kaybı
10 Yorumla
+1 yılSadece kadınlar değil böyle olan erkekler de gereğinden daha çok ilgi görüyorlar evet
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
u +1 yılHiç zor kadını oynayamam, oynamak için uğraşamam. Benim olduğum gibi sevsin.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kacan kovalanir
Kacan kacmistir kovalayanam
İkisinden biri tercih meselesi
10 YorumlaZoru oynayan kızlar benim gözümde keko gibi duruyorlar valla
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı.
+1 yılUlaşılması zor kadınlar erkeklere göre daha çekicidir
10 Yorumla kesınlıkle uyumlu olan kızlar daha çok acı çeker zorlaştırıp kendı ıstedını yaptıranlar daha çok etkı alıyo. Erkekde zorun arkasından gıdınce daha çok emek verdını duşunduğu ıçın bunu çekıcı buluyo
10 Yorumla
+1 yılMutlu bir aşk yaşamak için her iki tarafında üzerine düşen bazı şeyler vardır. Aslında eğer gerçekten aşıksanız yapacağınız hiçbir şeyi görev olarak görmez hepsini içinizden gelerek ve isteyerek yaparsınız. ERKEK ya da KIZ fark etmez :)
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır değiller..
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Zor olan bir süre sonra yorar. Her şey dozunda olmalı.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılErkekler mücadeleyi sever. Nazı, zoru ya da zoru oynayanı.
10 Yorumla
+1 yılZor olacağım diye kendinizden soğutuyorsunuz insanı. Kimse istemez böyle biri. Belki para için, belki sevgilisi olmadığı için ama kimse sevmez böyle davranışları.
10 Yorumla
+1 yılÇevremdeki arkadaşlarım ve abiler hep zor olan diyorlar. Bende anlamadım gitti, hisler duygular kısıtlamadan belli edilmeli bence zorlaştırmak manasız ama çoğu öyle seviyor sanırım erkeklerde
10 YorumlaÇekici değil itici benim için tabiki herkesin Fikri aynı değildir ama benim için itici hatta soğurum öyle bir ilişkide kafa dengi eğlenceli bir ilişki daha güzel ve benim için daha da çekici olur
10 YorumlaHayır daha itici.
10 Yorumla
+1 yılbazı erkekler zoru seviyor bence evet cevabı
20 YorumlaNe çekici olacak sorunlu depresif olanlar... kime bulastiriyorlarsa bulastirsinlar kendilerini benim işim hayatı zorlaştıranlarla değil
10 Yorumla
+1 yılİtici ya hiç sevmiyorum o tipleri Peşlerinden koşanlarda elde ettikten sonra soğuyolar genelde
20 Yorumla
+1 yılNe alakası var mı çekicilikle bunun 🤔
119 Yorumla- +1 yıl
Ne alakası varsa... olacaktı
- +1 yıl
Yazdırmaz yüce mevlam djjd 😅
- +1 yıl
Tekrar yazarak düzeltiriz 😂
- +1 yıl
😅 alakası şu bu arada; aslında kimseye ulaşması zor değil kendini “ulaşılmaz” ilan edenlere bile sadece o misal sana zoru oynayan kadının, kendi hoşuna giden başka birinin ulaşması kolay olacaktır. Ama erkek kişisi zoru başarmak içgüdüsüyle “o benim olmalı” kafasında ve illede istiyor, heves, elde etme arzusu vs. Yani aslında kadında bi numara yok ama size çekici geliyor. Bilmem anlatabildim mi?
- +1 yıl
Anlatabildin patron 😂
- +1 yıl
dhsh 😂
- +1 yıl
Ben de dedim nasıl son sözü yazmadan bıraktı 😂
- +1 yıl
Son söz bana ait 😅
- +1 yıl
Ondan ne zaman şüphemiz oldu ki 😂
- +1 yıl
Tamam kes gıcık etme beni :D
- +1 yıl
Neyi keseyim 🤔
- +1 yıl
Yorum yapmayı tabii ki 😒
- +1 yıl
Yorum yapalım diye sormadın mı 🤔
- +1 yıl
Yaptın veee.. konu kapandı
- +1 yıl
Hangi konu🤔
- +1 yıl
Uğraştırma beni blacky, hiç havamda değilim bugün.
- +1 yıl
Hayırdır inşallah iyi misin?
- +1 yıl
değilim
- +1 yıl
Neyin var 🤔
+1 yılBen motorla çarpıp tanistiklarim çekici oluyor 😃
15 Yorumla- +1 yıl
Niye çarpıyorsun yaw
- +1 yıl
Tanışmanın da bir farklılığı olmalı
- +1 yıl
Öldürmesen bari
- +1 yıl
Yok ayarliyorum onu
- +1 yıl
Peki madem
+1 yılAdam radarıma girsin yeterki herşeyimi açarım😅
12 Yorumla- +1 yıl
Uuuu yavaş yavaş olaydı iyiydi 😃
- +1 yıl
Olacaktan kaçış yok.. yavası da hızlısı da aynı kapıya çıkacak 😅
+1 yılZora sokulan bişey yok çoğu egosundan
11 Yorumla- +1 yıl
Heh egolu oldular şimdi de sjjs
+1 yılevet ulaşılan kadını cepte gorup baska kadınlara aşık olurlar bu hep boyledir erkekler ac gozludur
10 Yorumlaher şey güzeldir, tadında bırakmak gerekli sadece.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılZor kadınlar veya zor erkekler her zaman çekici derler ama aksine yıldırıcıdır
00 Yorumla - Devamını Gör (42)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
