Her detayın hafızamda piksel piksel Her gülüşün çikolata gibi bitter bitter Ben susarım, dert geçer mi karşıya bilmem Gel yanalım, seni sevmek delilik zaten.. 🎼🎶🎼
Hafızası kuvvetli olanların aşık olması yasaklansın mı 😂?
Hayır yasaklanmasın bence hafızanın güçlü olması güzeldir. benimde çok güçlü mesela bu yüzden de insanların bana yaptığı iyi veya kötü ne varsa hiç unutmam.. mutlaka bir gün iyiliği geri öderim ya da kötülüğü hatırlatırım :D :D
Çok uzaktan da hiç bişey net olmuyor. Fazla yakından bakınca da.. Mesafeyi iyi ayarladığımızda görebiliyoruz. Yakından bir yüzünü, bir kaç adım geriden diger yüzlerini, çok uzaktan bakınca da hiç bir yüzünü göremiyoruz. Dikkat etmek lazım buna. Şükretmek zorunda kalmayalım diye.. 😊
Siyah ve beyaz renk değildir. Tek renk görmek 7 renk görmekten daha evla.. Çünkü gördüğün gökkuşagı gibi şeyde renklerde belli belirsiz oluyor ve ne renk oldugu da pek belli olmuyor işte. 😀
Anladım tabiki. Sen nasıl ki uzaktan bakınca tek renk görmüşsen, bende uzaktan bakınca gökkuşağı gördüm ve bunu belirttim. Senin gökkuşağı görmene de imkan yok, kendine bakar gibi bakmıyorsan tabi 😀
O tek rengin beyaz olmasıyla siyah olması arasında çok fark var, tabi farkındaysan.. Benim rengim belliydi zaten, gökkuşağı olsa da ama bazılarının zamanlar beyazdan siyaha sonra da sarıya döndü.. 😄
Zamanla renk değişse de teklik değişmiyor demek ki. Aynı anda hangi renkte oldugu bi türlü belli olmamasından daha iyi. Renk belliyse netlik vardır. Gökkuşağı komple kargaşa..
Yapmış ya da yapmamış oldugumuz şeyler, kime karşı sorumlu isek sadece onu ilğilendirir. Sorumlu olmadığımız kişinin her hangi bir eleştiride bulunuyor olmasını ben daha saçma buluyorum mesela.. Ayrıca öncelikli olarak herkes kendi yaptığından sorumludur değil mi? Bu sebeple herkes önce bi kendini eleştirmeli, kendisine bi bakmalı ama kendine kör olmamalı. Yoksa kendini matah bişey sanıp karşısındakini küçümseme hatasına düşüp kendisini de küçümsemiş oluyor. Hemde hiç birinin farkında olmadan.. 😊
Ben hata yapmadım vs.. demedim hiç, bu farklı bir konu.. Çünkü iç hesaplaşmamızı kimse bilemez.. Şaşkınlığımı mazur gör.. Gerçi yaşamadığım, görmediğim şeyler değil ama refleks olarak düşün..
Ben hatadan bahsetmedim. İnsanları hata yapma makinası olarak görmüyor, kusur arama, kusur bulma çabasına girmiyorum.. Tek ilgilendiğim konu, bana kim ne yapmış, ya da ne yapmamış. Gerisi onu ilğilendirir. Gördüğüm manzaralar hoşuma gitmiyorsa onun yolunu ne denli şaşırmış olduguna bakarım, ben buna refleks olarak bile şaşırmam. 😀
Kusur bulma çabam yok.. Kusurlu halde yola çıkıp, yolun sonunda bunun farkına varmanın kötü hissi diyelim.. Alışıldıysa evet, şaşırmaman normal.. Benlik olaylar olmadığından öyle sanırım..
Kadınların görmediği ve duymadıgımı varmış. Sizin kurma dediğiniz şeyler bizim taşları oturttugumuz da gördüğümüz net manzaranın öngörüsü, ve günün sonunda haklı çıktıgımız için buna inanmamız size inanmamızdan daha hayırlı bizim için. 😀
Sarı olmak için sonbaharı beklemek gerekmiyor. Sarı olmak istedikten sonra 4 mevsim Sarı olursun. Sevdiğimiz rengi mevsim değişti diye değişecek değiliz. U dönüşü ile renk değişenlerden bunu anlamasını beklemem. Döne döne hal kalmamıştır onda içi dışına çıkar ama ona da başkası zehirledi der.
Mevsim yaz iken aklı sonbaharın sarısında olan birinden enstantaneler.. Küçük bir matamatik hesabıyla çözülür olay da gerek yok.. Yaz bitseydi bari.. 😄
Dönme işinde eline su dökülmeyecek olanlara hakaret olur bu.. Sarı laleler de alınmış çiçek pazarından.. 😅
Senin de matematik kötü işte. Yapacak bişey yok. İncirler olana kadar kaldım yeter. Haksızlığı da aldım yanıma, yalnızlıgı da koydum bavula, gidiyorum kendi yolumda. 😏