Kızlar, Zamanında sevgilimden ayrılıp onun en yakın arkadaşıyla 2 yıl sevgili oldum sizce mutsuzluğumun sebebi bu mu?

Hemen linclemeyin o kıza bir türlü ısınamadım ve arkadaşıyla tanistirdiginda ondan çok hoşlandım o da beni seviyordu 2 yıllık bir ilişki yaşadık ama sonunda ben ziyan oldum aileler tanıştı vs evliliğe doğru giden ilişkide terkedildim. Sizce suç tamamen benim mi?

Kızlar, Zamanında sevgilimden ayrılıp onun en yakın arkadaşıyla 2 yıl sevgili oldum sizce mutsuzluğumun sebebi bu mu?
Cevapla