Bir arkadaşım bütün eşyalarını camdan aşağı atıp evden yaka paça kovdum demişti.
Videoda ki gibi sakin olan var mıdır ya...

Bir arkadaşım bütün eşyalarını camdan aşağı atıp evden yaka paça kovdum demişti.
Videoda ki gibi sakin olan var mıdır ya...

Çok deli tepkiler veririm. Korkarım ki mutfağa gidersem ekmek bıçağı elimde onları üstlerinde hiç bir şey yokken tüm mahalle boyunca koşturup kamyonun altında kalmalarına falan sebep olurum 😅
Ben tabi ki de ayrılırım.. yani burada yapılacak tek şey zaten ayrılmaktır bir insanın kendine saygısı varsa direk bunu yapardı.. ki karakteri olan insan da zaten hiç bir şekilde aldatmaz ya da başkasına bakmaz
Hiçbir şey yapamıyosunuz yaşamış biri olarak söylüyorum. Mal gibi kalıyorsunuz sadece bir süre ve arkanızı dönüp verdiğiniz emeklere lanet ederek uzaklaşıyosunuz
Anlattığıma göre hâlâ unutamamışım jdjdjdjd
10-15 günde geçti ya etkisi jfjrkd unutmam hiçbir zaman ama böyle şeylerin beni olumsuz etkilemesine de izin vermem. Üzüntüyle geçirmek için çok kısa bir ömrümüz var
Eic için teşekkür ederim ☺️
Direkt sevgili camdan atılır 😃
Şöyle bir şey yaparsın jfjfjf
youtube.com/shorts/S07VFGZqmw4?si=mYwJ5f1Jx9nQ5iLn
Aa bu ben djdjs
Teşekkür ederim 🥳
Cevap
2Cevap
Ben öyle diğer insanlar gibi normal karşılayamam böyle bir durumu. Hemen aklıma beni aldattığı falan gelir ne bileyim. Kim olsa sevgilisini karşı cinsten biri ile görse bence o şekilde düşünür bence. Kimse demez ki arkadaş veya başka biri ile oturuyor. Bence herkesin aklına hemen aldattığı gelir diye düşünüyorum ben şahsen.
hiç yaşamadım böyle bişey fakat çok acayip sakin kalabilirim. Çünkü o potamsiyel var bende :D Gerekeni sonra yaptırırım zaten ben hiç bulaşamam.
Kavga sevmem eywallah der giderim... çünkü egoist biriyim... yanlış insanı seçmişim piskolojini de sevmem... en iyisi yandan yandan gitmek🤷♀️🙃😅
Tek bunu derdim bir gün yasattigini yasatirlar
Sonrada orayi terk ederdim
Yüzune bile tükurmezdim nefesime yazik
Topuğuna sıkılır...😄
Süründürmek şart...😄
Birkaç laf ederim ağır şeyler soylerim sonra direk o ortamdan uzaklaşırım.
Soruyu okuyunca bi yutkundum... Bilmiyorum naparım.. düşünemiyorum bile
Allah'ın belası derimm küfür falan ederim yüzüne tükürüp giderim yaparım bunu
Sakin ve sessiz terketmek ilk tepkim olur. Sonraki tepkilerimi zamanla görür.
Ayrılrm intikam filan almam
Kimse kendini bu kadar değerli zannetmesn
Çok beklenmedik şeyler
Eşyalarını topla s. git derim
allah korusun o an hersey degisik olabilir
Çıkar giderim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?