29 yaşına geldim, hiç sevilmedim. Sınav değil ki bu çalışıp geçeyim. Ne yapacağım?

29 yaşındayım bu yaşa kadar konuştuğum kişiler oldu ama hep terk ettiler. İlişkiye bile döndüremedim. Neden hep yalnız kalıyorum neden kendimi sevdiremedim. Etrafımdaki sevgilileri veya çocukları olan kişileri görünce o kadar çok üzülüyorum ki. çirkin biri de değilim çevredekiler hep sen çok güzelsin nasıl sevgili yapamıyorsun nasıl Evlenemiyosun filan diyo ama olmuyo işte. O kadar çok sevilmeye ihtiyaç duyuyorum ki neredeyse sokaktan geçen bi adama bi kere saçımı okşa , bi kere bana sarıl diye yalvarcam. Düşünmemeye çalışıyorum kendimi işime , hobilerime veriyorum ama olmuyo işte. Sevilmemişliği hazmedemiyorum. Napıcam ben , bi sınav değil ki bu çalışıp geçiyim?

29 yaşına geldim, hiç sevilmedim. Sınav değil ki bu çalışıp geçeyim. Ne yapacağım?
Cevapla