Ben bu durumda ne yapabilirim?
biri oluyor güvenemiyorum yani sosyal medyadan da konuştuğum oldu genelde yaşça büyük oluyor hoslandiklarim, normalde evet daha çok guveniyorum ama sevgili olamıyorum hepsi sanki yatağa atma peşinde burdan sonrasında ilişki yaparım diyorum ama yine hicbirsey yapamıyorum adım atmak yerine geri cekiliyorum ben
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Aile kavramına değer veren birini arayacaksın en basiti sana ters gelse bile ailenin seçtiği insanlar olabilir ya da çalıştığın işyerinde tanıdığın sohbet ettiğin kişiler. yoksa böyle höp diye sanaldan girersen birisi zamanla birileri olur döner bakarsın ben nerde hata yaptım :))
Ailem zaten karışıyor herseye ben evlilik veya ailemin uygun gordugu hani böyle bir kavram var bunu istemiyorum ki
Canım sevgili yapsan zaten bilemedin en geç 2 ay içinde oda yatağa atmaya çalışacak? o yüzden genç kızlar direk evlenmek istiyor sen evlenmeyip ne yapacaksın psikopat çok yapma bunu kendine bence ailenin vardır bir bildiği
Ben evlenmek istemiyorum
Sevgili yapıp sevişmek mi istiyorsun o zaman
Sevgili sadece sevismek değil
Sevgilinin yüzüne aylar boyunca bakacak halin yok kendini kandırma ne istediğin belli benim sana dediğim yol doğru olanı ama sen bilirsin kendine iyi bak :D
Kimin doğrusu bu senin mi sana göre hayatımı sekillendiricem mi yani yapmayin komik cidden
Sen gel ben asmana yardım ederim yavaş yavaş acele yok
Insanlara güvenmiyorum canım
İşte bunun için tanınan lazım güzel bir cafe restoranda yemek yiyip sohbet ederek tanisacagiz belli süre sadece gezeceğiz ondan sonra insanlar birbirlerini anlamalidir
Ya bak biri vardı sanaldan yurtdışından geliyordu gel buluşalım dedi hep bana ben reddettim korktuğum için şu an onu hatırlıyorum bu şeyi yenenedim birturlu belki yensem onunla olabilir ya da bilemiyorum
Yurt dışından yanıma gelen çok oldu hala da görüşürüz ama dikkat et kendine yurt dışı kişiler tuhaf biraz
Tuhaf mi neden
yurt dışı kızları nasıl mesela
Bazılari çok temiz saf kalmışlar bazıları en uçları yaşamışlar mesela Hollanda dan gelen kız bende bir kaç gün kaldı hiç cekinmedi sağ olsun baya evi temizledi yemek yaptı bana baktı ama en uçları yaşamayı seviyordu hatun haşin di
Hmm iyiler mi kotuler mj mesela jdjdhs
Ben çok cekingenim ve hiç ilişkim olmadı acikcasi çok fazla böyle arkadaslari tarafından dislanan jiri olduğum için ben baya kendime içime kapanik yaşadım ama bıktım yani bundan hala aynı ailem hala aynı yalnizliktayim birkaç kişi hariç yani o da spordan falan var
Kötüsü var hemen evlenmek isteyen halbuki neler yaşıyor kız başkaları ile birde öyle dengesiz olanlar var iyi numarası yapanlar var ben genelde zigip gönderiyorum ülkesine hasret çekmesin dimi😃
Neden dislaniyorsun yaratık misin sen😃 biraz insanlarla iletişim kurmayı denesene
Buarada çok kötü ama şey edip ulkesine ginderiyorum demen
Yok şu an dislanma yok ama o travma tarzı kalmış yani bende
Valla zaten o. amacla geliyorlar ben o. kadar kişi ile görüştüm ki sayısını unuttum amaç belli yalan niye söyleyeyim
Şimdi neler yapıyorsun
Hangi şehirde iş güç var mı
Unideyim ben işte is yok bu sene inşallah olur
Olur ins İstanbul da isen bulursun is
Yok boludayim ben
O zaman zor senin işin oralar da iş durumları zordur
Öyle mi bilmiyorum hic
Dene şansını yine de Bolulu ustalar. gibi yemek yapıyor musun kız😃
Ahahha hayır ama o gozleme benim yoresel yemegim çok seviyorum
İyi yemek yapaydin seni ben alırdım😃
Almak ne ya iyy yok ben istememki
Yemek yapmayı ogrenirim o kolay da evlilik istemiyorum şu an bilemiyorum
Sen yemek yap ben sana iş ayarliyim gel gezeriz motorla bol bol konser günübirlik turlar geçer hayat
Ay hiç yapmadım böyle seyler)
Çok fazla hayallerim var çok hayallerde yaşıyorum ben buarada kaç yasindasin
Ara ara yapıyorum hafta sonları genelde kaçıyorum kendimi biraz simartiyorum 33
Hiç yapmadım ailem ve ailedeki olaylar yüzünden özellikle yani bir hayatım olmadi o tarz özellikle ve asosyal kaldım şu an değişmeye kalıyorum yine bakiyorumki baskilaniyorum çok kötü şeyler duydum özellikle son zamanlarda
Mutsuzum ama gecicek diyorum ben basarcam bunları diyorum kimisi için bu basir kolay seyler
Ben hala eziklenmis hisediyorum yani acikcasi
Baskı insanı bunaltir daraltır sağlıklı olmanı engeller bunları inan çoğu öküz hemcinsim de kızlara yasatmiyor halbuki insan beraber bir şey yapabiliyor ise güzel mutlu bir beraberlik yaşayabilir sadece kız ile yatmak değil yanındaki kişi ile bir yere gitmek farklı yerler. gormek konsere gidip o sarıldığında ki sıcaklığı hissetmek kısa bir yolculuk sonrası anormal bir yerde kahvaltı yapıp o yeri gezer iken eğlenmek bunun gibi nice şeyler yaşanmadan bir anlamı olmaz. benim için
Yani bence de ama nasıl desem travma mi ne öyle bir sorun var bende ya da bilemiyorum yani
Bide hoslandiklarim hep aynı benden büyük genelde
Sendeki travma baskı dan dolayı bunalma sersemleme gibi bunu anca kendin cabalaman ladim az asarsin ama iyi bir hocan olursa 😃
😆ya hep öyle ama işte dediğim gibi oluyor 3 kişi falan oldu öyle burdan sonra instadan konuştuk hepsi aynı yaslarda hepsi de aynı hayat tarzimsiydilar ve hafif sexting tarzı oldu buluşma istedi ben yine kactim
seks bulusmasi dediğim gibi bir şeyler yaşadık dan sonra iki kişinin uyum yakalanmasıyla olmalı ki mutlu olunsun direk gel narkotik baskını gibi yat yat 😃
Ahahah yani bilemiyorum biri öyleydi biraz konuştuk birini bul dedi okuldan ben yok olmuyor birturlu dedim sonra o hastalanmisti instada story de gördüm yazdım biraz ilgilendim öyle yani bana seks teklifi etti beni begenmis diye🤷🏻♀️
Bir diğeri alman olandır ben ilk başta beklentiye girme dedim daha önce de oldu ve bulusamadik biriyle ben istemiyorum demiştim ama baya zaman geçti ben ona alistim ve sevdim sonra da öyle yani ayh
Hasta iken ilgilendin sen seks mi teklif etti off 😂😂😂😂😂
Yani sanırım öyle oldu tabi aynı gün değil sorulqrina da cevap verdim biraz konuştuk ve seks teklif etti öyle yani
Bence bir başlangıç sağlıksız olursa sonrasındaki olan konuşmaları da etkiliyor misal sen seni manevi mutlu edenle daha mutlu olursun çünkü bir çıkarı yok onun çıkarı onun kendisine güvenmesini ve mutlu olmasını istemesidir
İnsanlar tuhaf oluyor matmazel ne diyim ki
Tamam ama ben şimdi tam anlayamadim yazdigini
Benim de turkce o kadar da iyi değil kafam karışıyor
Neyi anlamadın balım şöyle açıklayayım
Ne diyesin nebileyim ben napsam bilemiyorum ailem baskiliyor okulda da hep dışlandım spora başladım ozguven geldi biraz ama ordaki kadınları gördüm ve çoğu egleniyor ben ama ezik gibi hisettim valla acikcasu
Bunu anlamadım
Bence bir başlangıç sağlıksız olursa sonrasındaki olan konuşmaları da etkiliyor misal sen seni manevi mutlu edenle daha mutlu olursun çünkü bir çıkarı yok onun çıkarı onun kendisine güvenmesini ve mutlu olmasını istemesidir
Sen zamana bırakacaksın kendin ile ilgili olup gucleneceksin daha sağlıklı düşünmeye çalışacaksın daha mantıklı kararlar almaya kendini o yönde gelistireceksin yaz kaç senin
Yani seni kullanmak istemeyen daha doğrusu seninle düzgün bir tanışma yapmak isteyen biri senin daha iyi olmanı ister daha sağlıklı mutlu olmanı ister ve istemeli kim karşısında güçsüz düşüncesiz birini görmek ister ister misin?
Aynen işte kullanmaktan kasit bu amaclar aynı değil hatta amacı geçtim aynı olmasa bile yurur biraz ama yaklaşım iğrenç düşünce iğrenç ben sevmiyorum kaldiramam ve midem kalkiyor öyle
Benim dediklerim mi igrenc
Daha sağlıklı dusunme diyorsun baskı var ve yani uzun biraz bu şöyle ozetleyim bundan boyle şu yok bu yok bunu yap gibi üzerine geliyorlar eğer yapmazsan sonunda bu şöyle böyle olcak sen kucuksun bilmiyorsun sen kadınsın anlamıyorsun ben biliyorum sonu bu bu islerin diyor yani ben kendim ne istediğimi bilemiyorum bu yüzden de kendi beynimde bile özgür olamıyorum
Ben 20yim canim
Senin dediklerin mi yo ne alaka ki
Kullanma amaçlı kişiler igrenc
Sen önce baskı altında nasıl bogusulur onu ogreneceksin nasıl düşünmen gerektigini nasıl başa çıkılabilir onu ogreneceksin asilamayacak sorun yoktur emin ol sadece o amaca giden yollar farklıdır
Dedim birden iğrenç deyince ne dedim diye baktım bir daha 😃
Eklesene buradan beni
Ekleselim)
Ahhahah
Neler yaşadığını merak ettim açıkçası 😔
Sevgilim olmuyor kisaca😅
Olur elbet