Storyme yanıt verdi ama konuşmayı uzatmaya çalışmadı. Soğuk mu yapmışım?

hiç tanımadığım aylardır takipleştiğim bi çocuk var Yoğun güzel fotoğraflar attığım dönemde beni takibi bıraktı hemen geri istek attı (dikkat çekmeye çalıştı) hiç bişey yapmadım 5 gün sonra saçımla ilgili stori attım storime cevap verdi ama konuşmayı uzatmaya çalışmadı sizce ben bişeyler mi sormalıydım soğuk ve ilgisiz mi kaldım? Yoksa o tanımak isteseydi soru sorar mıydı? Konuşma şöyleydi ;

-olmuş olmuş

-burda yine güzel çıkmış yamuk da kesmişim

-güzel fotoğraf çekmişsin o zaman bsbsbsb

-teşekkürler😇

Storyme yanıt verdi ama konuşmayı uzatmaya çalışmadı. Soğuk mu yapmışım?
Cevapla