1. Yatak yorgan olaylarını kasdediyor
2. Biten ilişkiye yeniden başlamayı istiyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yeniden başlasın aşk burada kalmasın diye bi şarkı geldi aklıma 😬
-Yeniden başlasak mı? hııı ne dersin..
-Biliyorum yine olmayacak hiç zorlamaya gerek yok..
-Nolacak hiç olmazsa deneriz olmadı bir daha deneriz olana kadar artık 😬
Doğru haklısın.. gerek yok
Yenilikler daha güzel hissettirir insana eskilerin tadı güzeldi tadında bıraktık..
eski sevgili yeniden başlamak istediğini söylemiş. ama ben eski sevgilimle yeniden barışmam ve sevgili olmam çünkü ona hiç bir şekilde güven duymazdım tabi ki de..
Cevap
41Cevap
Abazan kalmış, "hankısına yazsam da iki sevüşek" derdinde, alt beyin ile düşünüyor.🙂
https://www.youtube.com/embed/mqj54hb8zC4Böyle biri zaar😊
Anladım..
Gelmeye devam ediyorum.. bu türlerin bir yıl üretimi yapılıyo..
Hiç bir şey ifade etmiyor bana.
Eğer bir şey bitmişse o kapı kapanır. Bu teyip kaseti mi bittikçe geri saralım. Biz de şarkı da bitmez yol da bitmez.
Yola kiminle çıkmışsak kimseyi de yarı yolda bırakmayız. Gidene de bir şey ödeyemem.
dalgani yerim be ustamm
@anoniyiyim Ne daldası anlamadım.
Eğer bir kişi yeniden başlayalım diyorsa elindekinin kıymetini bilmemiş insandır.
Bir dala tutunamayıp, kazanova gibi yalıçapkını gibi dolaşıp sonra gelip ben senin kıymetini bilememişim.
Yersen...
Ama sana saçma geliyorsa bir şey diyemem. Bazı insanlar ikinci şansı hak etmezler. Çünkü kıymetini anladıkları gelmezler, sahipsiz kaldıkları için menfaatleri için gelirler.
yerim ama dalgayı
Bir şans fırsat beklentisi
Hatayı yanlışı kabul etmek
Pişmanlık
Suçluluk vb durumlar
Ama modern felsefenin isimlerinden Decartsin güzel bir sözü vardır
Aynı nehirde iki kez yıkanlar
Yani 2 şans verilen insan bu hataları yanlışları tekrar yapar tekrar üzer
Cok nadir bir azınlık 2 şansı fırsata çevirir
Teşekkürler sagolun onure ettiniz beni
olmak ya da olmamak birde yıkananlar olcak s2ş
Teşekkürler
Kimden geldiğine göre, çıkacak anlam da değişir.
Ama zaten yatak, yorganın, yeniden başlayacak bir ilişkide, bir noktada devreye girmesi doğaldır.
Hangisini ön planda tutarak bunu yazdı.. hangisi asıl hedef.. bunu bilmem gerekir.
Eski sevdiğim kızlardan biri bana geri dönmek istiyor demek 🤔 kendisini kabul etmezdim tabi ki de o beni başta kabul etmedi çünkü
Beterin beteri varmış sana şükür eder oldum demek istiyor😅😅
Nerelerdesin kız sen 😊 yoktun epeydir
Gelecek düzenlemesi , 30 yaşa hazırlık, inzivaya cekildim.. hedef 2024🤣🤣🤣🤣
😂😂 hiç gitme sen buralardan.. gülmeye ihtiyacımız var 🌹
Ya sen nasıl asil bi kralicesin yaaaaaaaa😇🤗
Bazı hoş olmayan durumlar yaşanmış. Bu sebeple bir ayrılık yaşanmış. Seni aramış. Seni özlemiş. Hayatını sensiz yaşayamayacağına karar vermiş ve demiş ki "Yeniden başlayalım mı?".
Her insanın hikayesi farklı. Her insanın ayrılıkları farklı.
Mesajın kadından mı erkekten mi geldiğine göre değişir genel olarak erkek attıysa ilk şık, kadın attıysa ikinci şık diye düşünülebilir.
Erkekten geldiyse öyledir dimi..
Yani değişebilir tabii ama resmi birliktelik değilse yeniden başlamak istemenin nedeni budur diye düşünüyorum.
Doğru..
Senden iyisini bulamamış kaldığımız yerden yatak yorgan işine devam demek heralde bu evlilik olmazsa işinize gelmez gibime geliyor siz ne dersiniz
şıkların ikisi de değil cevap: gezdim gordum bulamadim geri geldim
Buda bir ihtimal tabi
Yeniden başlamak istediğini :D
Ama neye başlamak istiyo.. bu ayrımı yapamıyorum
Varsa mesajı atan kişiye karşı duygular hala bir şans verilir onun dışında bir şey yoksa hiç cevap vermemek en iyisi olur
Yeniden başlama olmaz. Olursa da eskiden beter kötü okur
Ben boşa çıktım sevişmeye kaldığımız yerden devam edelim diyor 😂😂
Yenilenmiş mi ona bakmalı yenilenmisse yeniden baslamak istiyordur yenilenmemisse yatak yorgan
Bitmiş bişey yeniden bitecektir. tekrar denemenin hiç bi anlamı olmaz
Biten ilişkiyi kast ediyor, ilişki deyinde her şey dahildir. 2 cevapta işaretlenmeli bence
Tilki kürkçü dükkanına geri dönmek istiyor diyebiliriz
Geçen sefer evliliğin eşiğindeyken yüzük attıysanız bu sefer evlenelim diyodur.
Beyfendi çok haklısınız bir kahve içelim mi
@anoniyiyim Sen iç dayım ben daha sonra fırsat bulursam katılırım, afiyet olsun.
"Seni bu sefer daha çok üzüp sana geri dönüşümün intikamını alacağım."
Öyledir dimi.. öyledir
Güven ve saygı yitip gitmişse en azından kendimizi koruyalım derim.. Hainlere birden fazla güvenmem. Saygısızlara da birden fazla saygı göstermem.
Haklısın..
Maalesef 🙂
Bunun manası çok derin, adama bilezik gibi geçiririm demek
🙄 çok kaba bir tabir olmadı mı..
Yeniden başlayalım mı dediğine göre önceden başlanan şey neyse onu kast ediyordur
Biten bir duygusal ilişkinin ardından bu mesaj geldiyse. amacı nedir sence
Duygusal ilişki olabilir ama asıl sorulması gereken soru biten bir şey yeniden başlayabilir mi :))) bir şey var ki bitmiş ben o yüzden eskilerin attığı bu tip mesajları görmezden gelirim direkt
Doğru.. kafa bulandırmaya gerek yok
Bence öyle aynı hatayı yeniden yapmaktan ise yeni bir hata yapmayı tercih ederim ben şahsen
Haklısın.. da yeni insanlar tanımak da insanı korkutuyo
Korksan değişen bir şey var mı? aksine korku daha çok hata yapmana sebep olur.
Mesajin basinda "yokluktayim" yazmamış mi 😂
Hiç komik gelmedi bana bu yorumun 🙄
Bana da hiç komik gelmedi lütfen saygımızı takınalım sizi kınıyorum.
@anoniyiyim iyi de sana ne oluyor?
Kadın dayanışması sen anlayamazsın o çıplak bedeninle
@anoniyiyim işine bak. Herkesin yorumuna salça olmussun. Birde gitmiş kız kılığında hesap açmış.
kılık dedin alındım ama kendimi kadın olarak tanımlıyorum homofobik erkek seni
Senin şu an ki profilini görüpte yeniden başlayalım dediyse yandın
Neden yanayim... beni biliyo zaten 🙄
Bildiğin gibi değil, yokluktan yastık yorgan kemiriyorum. Gibi bişey.
Saymayı unutmuş, yanlış olsun istemiyor, opsesifde olabilir.
İlki tam olmamış daha fazlasını yapalım diyor bence
Karşı tarafın barışmak yeniden birlikte olmak istediğini anlamalıyız
seni tekrardan üzmeye başlıcam demek
Bencede..
Senin göstermeye doyamadiğin memelere sonunda biri el sürecekmis
Ben burdan göstermeye devam edeyim.. sen de uzaktan izlemeye !!
Senin memelerinle ne işim olur kartolaz kafayi iyice sıyırmışsin😂Aranmaya devam et sen
Yatak yorgan olayım olmadığına göre 2. Şık.
Gel beraber bir berber dükkanı açalım
Bitan ilişkiye yeniden başlamaktır
Bence neyi kast ettiği pek belli değil gibi
Pek yorum yapamam buna.
2. Biten ilişkiye yeniden başlamayı istiyor
Süper zeki bir beyfendiye benziyorsunuzzs. s. s. s
Teşekkür ederim canım
^_^
Exi next yapalım mı diyor
Bazen istsen de yeniden baslayamiyorsun.
Bu senin elinde olmuyor 😔
Yokluk kötü bir şey adama neler yaptıriyor.
sen ne anlattın şimdi
Ne gibi?
Yatak nerden çıktı Asuman
Şüphe işte..🙄 alışmışız hep acaba niyeti nedir durumuna..
Diğer yüzü varsa o yüzünü gösteresiye kadar bilemeyiz bu şüpheyi
wipeouttan
İlişki
Yeniden hayır de.
Yatak yorgan olayı bence
Hiç bir şeyin eskisi kadar güzel olmayacağını.
Aradım bulamadım sana geldim diyor
Aklı başına gelmiş
Lan ne kadar güzel gülüyorsun
Asla şiddete karşıyım hele ki bi kadına aslaaa
Yanlış düşünüyorsun
@YüksekAkrepp teşekkürler
@anoniyiyim bu gülme meselesini ciddi söyledim ama
@YüksekAkrepp bende ciddiyim
@anoniyiyim ne söyledin de ciddisin
@YüksekAkrepp teşekkür ettim :)
Sen nerden geldin ya
Sana bişe demedim ki
Kullanmak istiyor
Bu kez her şey serbest derim
İki..
Asuman yap bana bir pansuman
Şu espirinin tadını kaçırdınız artık !! Hoşlanmıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?