
Arkadaşlar aynı hastanede çalıştığım birisi var. Bu adam evli bende evliyim eşimden boşanma dönemindeyim sürece girdik eşimden psikolojik ve fiziksel şiddet gördüm. Daha sonra sürekli yazmaya başladı bu adam whatsapp durumlarıma cevap vermeye başladı. Neyse bişeyler hissettiğini aşık olduğunu felan söyledi sonra bende hissettim yalan değil sonra ben durumu anlattım doğru olmadığını ama doğumgünümde mesaj attı gene aklımı karıştırdı benim. neyse konuştuk felan olayları kimse bilmiyor hastaneden işte neyse bu adam benden normal olmayan fotoğraflar istedi. Bende sinirlendim o da istediğini alamayınca sinirlendi felan. Neyse işte eşim öğrense de umrumda değil felan dedi. Neyse işte ben bunu kabul etmeyince de arkadaş olalım yoksa konuşmayalım kalbini kırmayayım felan dedim hem eşimi seviyorum hemde sana aşığım felan dedi evet doğru değildi benim psikolojim iyi değil zaten yeni bir hayat kurmaya çalışıyorum. Bu adamın amacı ne ya? Fotoğrafım da bu boşanıyorum eşimden süreç başladı o yüzden atabilirim ben postayı koydum bu adama o da engelledi bir daha rahatsız ederse ne yapmalıyım sizce aynı yerde çalışıyoruz çünkü



Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer