Kadın gibi erkekleri mi tercih edersiniz yoksa erkek gibi erkekleri mi?

Ben ataerkil bir ailenin çocuğuyum. Erkek olmaktan da gayet memnunum. Açık konuşmak gerekirse sözümü dinleyen bir kadını tercih ederim. Çünkü onun zayıf yanlarını içim rahat bir şekilde tamamlayabilirim. Bir kadın beni yönetmeye kalktığı zaman benim ataerkil damarım kabarıyor ve direk tersliyorum. Haliyle hiç dominant bir kız arkadaşım olmadı. Bence kadınlar kadın gibiyken daha iyiler :)

Kadın gibi erkekleri mi tercih edersiniz yoksa erkek gibi erkekleri mi?
Cevapla