Haklı çıkmak için geçmiş defterleri açar mısınız?

Haklı çıkmak için geçmiş defterleri açar mısınız?

Hayır tabi ki de.. benim için geçmiş geçmişte kalmıştır zaten sürekli geçmişi açan kurcalayan insanla evlenmeyi bırak sevgili bile olunmaz.. çünkü ben sorun varsa o an çözerim konuşarak zaten. bir daha aynı konuları gündeme getirmek bence insanın kendini haklı çıkartma çabası sadece.. bu yüzden de getirmeyeceğim gibi karşımda ki kişinin de açmasını istemem
Ben bu konuda oldukça takıntılı biriyim. Bana ne hata yaparsa yapsın sürekli hatırlatır onu gündeme getiririm. Ben öyle kolay kolay bana yaptığı hatayı unutacak biri değilim. O yüzden ben sürekli bunu yüzüne vurur eskiden yaptığı şeyleri en ufacık kavgada bile söylerim. Ben asla bana yapılan bir yanlışı hiç unutmam unutamam.
en nefret ettiğim şey bu ya affetmem ya da affettiysem konu orada bir kere konuşulur sonra kapanır gider
olay kapanmış sene geçmiş üzerinde bi gün vay efendim sende şöyle şöyle yapmışsın denilmesi kadar iğrenç bir şey daha yoktur
Vay efendim sen de 60 sene önce şunu yapmıştın alsjdff
lanet bir şey bu 😂
Ben açarım eskileri açmayan yoktur bence
Ben varım asjdkf
Komiksin jsjdjd
De mi 🤣🤣
Cevap
10Cevap
getiririm, getirdim de gecmiste bu yuzden su anda sevgilim olsa (insallah) gecmisiyle ilgili hicbir seyi bilmek istemem. ben zorlasam da o anlatmasin. gecmis iliskisi olmustur tamam bunu bilmem yeterli; kiz kimmis kimlerdenmis, ne kadar surmus iliskisi, ne yapmislar ne etmisler hic birini duymak istemem cunku ister istemez kafam hep oraya gider ve ne yazik ki kendimi kiyaslarim
Ahahha küçülmüş iyice 🤣 eski defterleri açmamak lazım. Bunu ancak narsistler yapar 😅😅😅
Narsistlere ölüm aslkdjf
Ama gerçekten öyle bunu narsistler yapar inanmayacaksın ama laf olsun diye söylemedim 🤣🤣
Narsistlik konusunda uzmansın anlaşılan. Narsist misin yoksa akslfdjf
Ahah 😅
Ben şey gibi oluyorum ya.. yüzüne vurmak değilde.. anne gibi azarlarim.. yani hatasıni yüzüne vurmak değil de tembihlemek gibi.. anlatamiyorum😂
çirkin bir şey bu
hele de hata telafisini için çaba varsa ortada o insana haksızlıktır temcit pilavı gibi önüne sürmek
Kendi hatalarını asla söz konusu etmem. Ama o hata bana yapılmış ve tekrar benzeri yapılıyorsa hatırlatırım. Sebep ve sonuçları.
Açmam çünkü benim geçmişimi açsa bundan hoşlanmazdim aynı şeyi de ben karşımdaki kişiye yapmam
Necip Fazıl'dan kendi hayatı üzerinden dedikoduculara cevap: "Benim geçmişim bir çöplüktür, çöplüğü ancak kediler ve köpekler karıştırır.
En en en en en ennnnn nefret ettiğim şey. Fiii tarihindekileri ısıt ısıt koy
Sadece ilişkiyi yıprattacaktır. Boş bir kavgayı kazanma uğruna kalp kırmayın!
O beni geçmişimle eleştirmeye kalkarsa bende onu eleştiririm. Onun dışında geçmiş konuları açmam
Onu öyle kabul. ettiysem sürekli açıp durmam ilişkinin tadı kaçar o zaman
Açmam en nefret ettiğim durum, bana karşı böyle bir şeyler ortaya sürülürse net engellerim.
Olayı kapatmadıysam ve ben kapatmış gibi yapmışsam, sözünü veremem. Her ne kadar yanlış olsa bile.
hayir bilmek isterim ama asla yuzune vurmam hatadan ders aldiysa gerisi bostur
Geçmiş geçmiştir beni ilgilendirmez beni benden sonrası ilgilendirir
Hayır, asla. Sadece ilişkinin başında bir kere konuşulur ve biter o konular.
Hangi sevgili? Sevgilim yok ki
Hayır geçmiş çöptür çöpü sadece hayvanlar karıştırır
Tartışma esnasında en büyük kalkanım olur.
Ona sevgi denmez aşağılık hareketler denir
Hayır geçmiş çöp çöpü de kedi köpekler karıştırır
Hayır getirmem çok gerekmedikçe
Evet unutmam unutturmam
Gündeme getirmem
Çok canım yanmışsa dile getirebilirim belli olmaz.
Hatalar değil de yanlışlar açılabilir.
Hayır olan olmuş
Yapmam yapandanda nefret ederim
Bazen yaparım
Geçmişini kabul etmişsem getirmem ya
O bana öyle bir adilik yapsa ben de yaparım!
Evet açarım 😂
Nedenn asdfk
Yoooo hayir
Hayır
Ben açmam genelde güzel anıları hatırlatırım
Çok değil çok sinirimi bozan bişe olur sa
Hayır
Hayır beni ilgilendirmez
Az önce bile bunun kavgası oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?