Sevgilimle ayrıldık ama konuşuyoruz sizce tekrar olur muyuz?

9 aylık ciddi ilişkimiz bitti fakat benim biraz çabalamamla konuşuyoruz kendisi de istiyor yazıyor arkadaş gibi ama hala sevdiğini söylüyor başkalarıyla konuşmadığını kalbinde ben varken de bunun olmayacağını söyledi bende aynısıjnı söyledim ayrılma sebebimiz biraz saçma gelebilir ama Instagramdan fitnes yapan bi kızın açık fotoğrafını beğenmemden dolayı ayrıldık ben ondan sonra tekrar konuşmak istedim şu an arkadaşca konuşuyoruz takipleşiyoruz hala seviyoruz aslında flörttük çok kıskanç birisi dün konsere gittim 1 tane kız vardı ortamda erkek arkadaşlarımla onu kıskandı yakın olma gibisinden ben olmadım zaten yani durum bu arada konuşuyoruz her gün hatta sizce ne yapmam gerekir tekrar olmak için?
Sevgilimle ayrıldık ama konuşuyoruz sizce tekrar olur muyuz?
Cevapla