Bana çok kötü şeyler yaşatmasına rağmen eski sevgilimi unutamıyorum. Sizce benle barışır mı?

eski sevgilimi çok seviyordum, ancak ilişkimizin son zamanlarında durmadan kıskanıyordu beni ve kavga ediyorduk, oysa hiç öyle çok arkadaşım bir şey de yoktur.
artık kıskanıp bağırmalarına, beni aldatıyor musun gibi suçlamalarına dayanamayıp ayrıldım. cünkü bir gün hayır öyle değil dememe rağmen üzerime yürüdü, bileklerimi sıktı, bağırdı ve bileklerimi morarttı. çok ince bir kızım zaten.
ancak sonrasında anladım ki kendisi hala 4 sene önceki eski sevgilisinin onu aldatmasının aşamıyor, beni suçladığı şeylerin hepsini aslında o kız yapmış, o olmamdan korkuyordu resmen. ama bir yandan da kendimi onunla karşılaştırıldığım için kötü hissettim. ayrıldım.
yazdı konuştuk, öyle değil falan dedi ama inanmak istemedim, ondan nefret ediyordum.
1 ay kadar sonra ise ben barışmak için yazdım konuşmak istemedi.
Oysa suclu bile değildim. Ayrılmamı affetmedi. Bilmiyorum barışır mı benimle? Tekrar yazmak istemiyorum.

Bana çok kötü şeyler yaşatmasına rağmen eski sevgilimi unutamıyorum. Sizce benle barışır mı?
Cevapla