Arşiv listemi göstermediğim için benden ayrıldı, cidden bu kadar kolay mı?

Ben gruplardan birine mesaj yazıyordum. Birden gelip arşiv listeme tıklamaya calıstı bende tepki gösterdim ve gün sonuna kadar bunun savasını verdik. En son eğer bu listeyi göstermezsen ayrılacağız dedi. Bende tamam dedim. Çünkü bu bana yaptığı saygısızlık. İçinde zerre bir şey yok kendimden eminim ama benim biriyle konustugumu düşünmesi ve göstermemde diretmesi benim öz saygımı zedeleyecekti. Fazlasıyla üzülüyorum böyle bir sebepten bittiği icin
Arşiv listemi göstermediğim için benden ayrıldı, cidden bu kadar kolay mı?
Cevapla