Ayrıldıktan hemen sonra biyografisine tarih attı öylesine attım kimseyle uğraşmayacam dedi?

Arkadaşlar konuşalı pek fazla olmadı bu çocukla ama birbirimizden bayağı etkilenmiştik sonra hatırlamıyorum sebebini bi tartışma oldu ayrıldım ayrıldığımızdan hemen sonra biyosuna geçen 3 ay öncesinin tarihini attı öylesine attım kimseyle uğraşmayacam artık dedi şimdi bana tekrar yazdı napıyorsun diye ama tarih hâlâ duruyor ne yazmalıyım yardımcı olur musunuz
Ayrıldıktan hemen sonra biyografisine tarih attı öylesine attım kimseyle uğraşmayacam dedi?
Cevapla