Beni storysinde paylaşmak istemediği için ayrıldım. Haksız mıyım?

Ya benim sevgilim mekanda bizi story çekti sonra aa at dedim bastim onun telden attim bu delirdi sizce neden? Video normal şarkı söylüyor öpücük atıyorum bana zoom falan yapiyo normal Bi video yani.. neyse beni mekanın ortasında yalnız bırakıp tel int çeksin diye çıktı gitti rezillik ya ayrıldım ben de napim kimden saklıyorsun sen beni rezil

Beni storysinde paylaşmak istemediği için ayrıldım. Haksız mıyım?
Cevapla