Yaş 24 şu hayatta benim gibi hayatında hiç kadın olmayan çoğu kızdan hoşlanan ama açılamayan birisi kaldımı ya?

muhabbetimin sarıp sarmadığını inanın bilmiyorum çünkü internettende kimseyle konusmuyorum okulu 15 yaşımda bırakmıştım çalıştığım iş ortamlarında azda olsa kız falan vardı onlarla konusuyordumda flört gibi değildi normal iş arkadaşıydık sadece kimseyle falanda buluşmadım datemidir herneyse sadece 2-3 kişiyle sanaldan konustum yani ben kıza yürümeyi bile bilmiyorum ilk mesaj nasıl atılır nasıl bi cevap alırsam konusmayı ilerletebilirim bu galiba benim asosyalliğimden kaynaklı yalnız bir insanım hep geçici tek tük arkadaşlarım var he gelip diğer mallar gibi iyiyim efendiyim ondan kızlar bana bakmıyor triplerine girmiyorum kendimi sadece özgüvensiz hissediyorum ya bilmiyorum nasıl nerede tanışabilirim bi kızla sabah 8 akşam 7 calısıyorum borcum var yüklü onları ödüyorum elime iyi para geçiyor aslında yine keşke harcayacak bi sevgilim falan olsa haftasonlarını onla geçirsem ama olmuyor işte bazen internette görüyorum bu yaşa kadar sevgili olmayan erkeklerle kimse sevgili olmuyor

1.76 boy 85 kilo İstanbul'da yaşıyorum bana yakışıklsıın diyen çok oldu sadce biraz kiloluyum

Yaş 24 şu hayatta benim gibi hayatında hiç kadın olmayan çoğu kızdan hoşlanan ama açılamayan birisi kaldımı ya?
Cevapla