muhabbetimin sarıp sarmadığını inanın bilmiyorum çünkü internettende kimseyle konusmuyorum okulu 15 yaşımda bırakmıştım çalıştığım iş ortamlarında azda olsa kız falan vardı onlarla konusuyordumda flört gibi değildi normal iş arkadaşıydık sadece kimseyle falanda buluşmadım datemidir herneyse sadece 2-3 kişiyle sanaldan konustum yani ben kıza yürümeyi bile bilmiyorum ilk mesaj nasıl atılır nasıl bi cevap alırsam konusmayı ilerletebilirim bu galiba benim asosyalliğimden kaynaklı yalnız bir insanım hep geçici tek tük arkadaşlarım var he gelip diğer mallar gibi iyiyim efendiyim ondan kızlar bana bakmıyor triplerine girmiyorum kendimi sadece özgüvensiz hissediyorum ya bilmiyorum nasıl nerede tanışabilirim bi kızla sabah 8 akşam 7 calısıyorum borcum var yüklü onları ödüyorum elime iyi para geçiyor aslında yine keşke harcayacak bi sevgilim falan olsa haftasonlarını onla geçirsem ama olmuyor işte bazen internette görüyorum bu yaşa kadar sevgili olmayan erkeklerle kimse sevgili olmuyor
1.76 boy 85 kilo İstanbul'da yaşıyorum bana yakışıklsıın diyen çok oldu sadce biraz kiloluyum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Birisinde hoşlanıyosun neden açılmıyosunki.
Bide burdaki bi çok erkek kullanıcı sevgilim yok ağzım iyi laf yapmıyo gibi şeyler yazıyo ve bence bu gerekli deyil. Yani kızlarla az muhabbeti olan hatta kızlarla hiç muhabbeti olmayan erkekler daha iyi bence sadece korkaklık etme seviyosan bunu söylemekten çekinme yerine görede kıza iltifat etmeyi bil. Bu kadar.
en sonki kişi diş hekimiydi kızla düzgün bi iletişimimde olmadı 2-3 sohbetimiz oldu 4 aydır tedavi görüyorum onda zaten instagramdan istek atmıştım ismini bulup 1 ay önce kabul etmemiş kızın belki sevgilisi var ondan bile haberim yok internettede bulamıyorum gerçi internette bulmaya çalışırken çok sıkılıyorum ağzımın laf yapıp yapmadıgını cidden bilmiyorum ama büyük ihtimalle yapmaz ya
ya bide kız diş hekimiydi yani ben depocuyum mk :Qe:WQe:Qew. Qew çevresinde ne erkekler vardır onun
Senin diş hekimini bilemem tabi.
Ben üniversite öğrencisiyim (eski ) sevgilim fabrika işçisiydi onunda kızlarla çok muhabbeti yoktu (zaten çalıştıklari yerde kız yok ) bi tanıdığı aracılığıyla tanışmıştık. Ama benden daha fazla sosyaldi , girdiğimiz ortamlara çok çabuk uyum sağlıyodu, çok konuşmazdı genelde ben anlatırdım o dinlerdi yılışık bi ilişkimiz de yoktu çok sevmezdi öyle şeyleri bence bunlardan hiç biri bi sorun deyil.
arkadaş aracılığa tanışmışsın güzel bak orası bendekiler bir şey yapamıyor ya maddi durumumu toparlasam naparım bilmiyorum spor-kurs falan biryerlere katılırıım fiziğimi fit bi hale getirirsem özgüvenim yerine gelirde ben çok geç kalmışım gibi geliyor ya neden öyle millet 24 yaşında 100 kadınla beraber oluyorlar ki bak bana o insanlar çok iğrenç geliyor ama bende 0 :D
İleriye doğru bi adım atmazsan hep yerinde sayarsın
nasıl atabilirim peki
Ne bileyim , herşeyin başı özgüven bence, fiziğimi düzeltirsem, borçlarımı ödersem özgüvenim yerine gelir deme. Özgüven sebeplere bağlı deyil bence elbette özgüvenini kıran durumlar olabilir ama mesela bütün borçlarını ödeyene kadar hayatına çekingen birisi olarak mı devam ediceksin
Borçlarının son taksitini ödeyince gökten kafana özgüven yağmıycak sonuçta
Bi şeyler için bi tetikleyici bekleme bence sen kendine güvenmezsen kimse sana güvenmez
Ve özgüvenle saygısızlığı karıştırmayalım lütfen
anladım çevremde 1-2 arkadaşım var tek valla onlarda boş hiç tanımadıgım bi kızla flörtte edemem umarım bunu birgün kırabilirim ya
34 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı hiç sevilmedim hayatımda hiçbir kızla tanışamadım buluşamadım çıkamadım flört edemedim
10 yıl arkandan geliyorumda ben borçtan deprsyondan ötürü senin yaşa kalmadan keserim kendimi