Son zamanlar da neden kızların eril enerjisi yükselmeye başladı hiç düşündünüz mü?

Sanki bir beden de iki farklı kişi gibi olmaya başlayan birkaç kız, neden sizce? İstedikleri hayat sessiz sakin huzurlu iyi bir aile kurabilmekken birden bire erkeklere karşı savunma mekanizması oluşturmaya başlamak ve bu mekanizmayı erkeksi olarak yapmak neden , bu bir travma sonuç oluşan çoklu kişilik bozukluğu gibi bir şey mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Bahsettiğim şey iş sahibi olmak veya güç değil , bilimsel olan hormon yerlerini beslemek aynı şey erkekler içinde geçerli ve bunun sebebi hastalık mı değil mi öğrenmek isteme sebebim bende oluşu ve bana benzeyen kişilerinde olabileceği gerçeği. Bazı şeyler yaşıyoruz bunun sonucunda seçimler yapıyoruz ve öyle bir yerdeyim ki istediğim hayat sessiz sakin huzurlu bir evlilik iken beni çeken şey bazı erkekleri ö*dürme isteği. Feminist de değilim.
Son zamanlar da neden kızların eril enerjisi yükselmeye başladı hiç düşündünüz mü?
Cevapla