Soru geneldir, bireysellestirmeyin.
Kendimle ilgili soru olsa zaten, bunu belirtirim.
AYRICA BEN GIR ERKEK ICIN ISYAN BAYRAGI CEKECEK KADAR zavallı aciz degilim , gidene bir tekme de ben vururum anlasildimi💞💞

herseyin Güzellik olmadığı Gerçeğimi bu..
1. İlgi, sevgi, tutku eksikliği olabilir.
2. Cinsel sorunlardan kaynaklanabilir.
3. Erkeğin gevşekliğinden kaynaklanabilir.
4. Bazı erkeklerin, yüzü çirkin fiziği güzel kadını, yüzü güzel fiziği kötü kadına tercih etmesinden kaynaklanabilir.( Yüzü çirkin ama fiziği güzel kadın şahsen bana daha seksi geliyor)
5. Eşinden daha güzeline ulaşacak klası olmadığı için olabilir.
Mantikli
Aldatmak yapılmaması gereken bir şey. Fakat sorun bu olabilir.
https://www.youtube.com/embed/aiBeCucDpmMÇünkü birçok erkek güzellikten ziyade cinselliğe önem verir.
Güzel olan karısında bulamadiği kafa uyumunu ve tutkuyu fazla güzel olmayan kadında bulmuştur.. kim bilir güzellik bazen her şey değil erkekde de öyle. Adam çok yakişikli ama bencil , ruhuna hitap etmiyor ne ifade eder sadece göze hitap eder oda 3 gün sürer..
Cevap
97Cevap
Karaktersiz oldukları için.. güzel ya da çirkin olması fark etmiyor.. yani güzel kadınla aldatsa ne değişecek? aldatma aldatmadır. ve kişinin ne kadar kişiliksiz boş ve sevgiden uzak olduğunu gösterir. zaten ülkemizde böyle insanlar da çok. en çok da bunlar sevgili buluyor zaten.
aslında olayın özü güzellik ya da çirkinlik algısı yerine erkeğin kalbine ve aklına hitap edecek birisidir. ben çok güzel kız gördüm kadınlar bile döner döner bakardı ama bildiğin soğuk nevalelerdi. konuştuklarında ses tonları itici konuştuklarında tek güzelliklerine yatırım yapıldığı zeka olarak beyinlerinin boş olduğu felan ortaya çıkmakta. aldatmaya gelirsek aşk evliliği yapan insan sayısı ülkemizde çok az hatta nadir. bu sebeple evlendim olsun diye evleniyorlar ve kadın içinde geçerli erkek içinde eşler hitap etmiyor onlara fizik belki var ama o kadar. yani ben sana ferrari verdim de motoru yok gibi düşün sonra tatlı dil espiri şakalar neşeler zeka gibi bir çok unsurla insanlar depresyona gireceğine arayışa yöneliyor hepsi bundan ibaret. boşansın deme çünkü ceh@alet yüzünden evlendi o yüzden boşanamazlar.
Aldatmanın sebebi de affı da yoktur fakat bazen sadece güzellik yetmez. Evdeki kadın vır vır konuşup kocasını dinlemiyorken yanında soluklandığı kadın onu dinliyor, şefkat gösteriyor olabilir. Hatta bu soruyu görünce aklıma şu video geldi:
Tam olarak böyle kadınlar uzaklaştırıyor kendinden ama dediğim gibi aldatmak bir bahane değildir, karakterli insan aldatmaz. Affı da yoktur.
Şöyle düşün sen erkeksin, karın çok güzel ama seninle hiç ilgilenmiyor sana sevgi göstermiyor senin ihtiyaclarini karşılamıyor diğer tarafta da çirkin dediğin kadın var ama saygı sevgi hürmet resmen ilgi ile seni şımartıyor ayağını yerden kesiyor sen olsan kime gidersin ☺
Giden de bosanip gitsin niye aldatmayi savunuyosun ki
Abi nasıl savunmuyosun anlattigin seyin özeti karim benle ilgilenmiyosa ilgilenene giderim
aldatmayı savunmuyorum önce bunu söyleyerek başlayayım ama kadınların en sık yaptıkları hata aldatıldıklarını öğrendiklerinden kendilerini karşılaştırmak olur ve kriterleri güzelliktir ama burada önemli olan daha güzel olması değil erkeğin yaşayamadığı eksikliğini duyduğu şeyleri yaşamak durumudur ve bunu yaparken karısından daha güzel bir kadın olmak durumunda söz konusu değildir
Söylemekten dilimde tüy bitti, çok güzel kadınlar bile aldatılıyorsa, erkeğin karaktersizliği yüzündendir. Aldatmanın nedeni, aldatılan kişide aranmaz, çünkü aldatan kişinin cebinde her zaman aldattığını kişiye dair bir bahanesi vardır. Aldatılan kadın çok güzelse, ilgisizliği veya isteksizliği bahane olur.
Karaktersiz olan erkekler aldatır ama karakterli dürüst adam gibi adam sevdiğine düşkün biri asla aldatmaz
Konu sadece dış görünüş olamaz.
Belki ilgi, belki şefkat veya heyecan.
İlla birşeylerin yoksunluğudur.
Ama aldatan kendini aldatır klişesini de şuraya bırakayım.
"Güzelken" dediğin için ve güzel kelimesinin karşılığı da sen olduğun için yanlış anlamış olabilir bazı üyeler. Senden gelen atar renk katar bu arada @fesfs 😊
2D algı ve zihin.
Bu konuyla ilgili bir tweet vardı. Şöyle diyordu" sevgilim barbara palvin bile olsa yoldan geçen 10 üzerinden 3 lük kızda aklım kalır öyle doyumsuz biriyim" gibisinden. Sanırım doymakla alakalı bir şey insan çok aç olduğunda ne yediğinin pek önemi kalmıyor...
Bilmem bir atasözü bunu anlatıyor "gönül bu orada b*kada konar" diye ama güzel kadına yazık
Bilmem ben çirkin ile aldatan görmedim yani bir insan bence aldatacaksa daha güzeli ile aldatmalı 😀😀
Ya bazı insanlar şimdi sadece güzellik olarak bakma güzellik olarak evet eşi belki güzel olabilir ama anlaşamıyordur istediğin mutluluğu yakalayamıyordur eşi ilgisizdir yani hep aldatan insanla suç ararlar bence hep aldatan da suç aramamak lazım bazen aldatılan insanda aldatan insanı buna sevk edebiliyor
He tekme vurmuş hep öyle derler
Zaten giden insan da sana ağlamaz merak etme sonuçta giden insan kendini hazırlamış demektir hep böyle oldu
Ben dönmedim bak beni de takip etmedin 😂
Ya boş ver fenomenlik önemli değil ben senin fenomen'in olayım yeter jsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjs
Madem öyle ben de seni takibini bırakırım Allah Allah kaç defadır diyoruz takip et takip et diye
Bunu kesin kocası aldatmış 🤣 isyan bayrağını çekmiş karışık 😀
Antepli bu ara yemek paylaşmıyon ayıp ama ya gözümüz doyuyor du :)))
hayır çirkinlere de bir şans verme isteği, adaletin tecellis:))))
Arkadaşım hep atıp tutuyorsun, kalede ben varım at atabildiğin kadar
Soru bu değil ki, sen niye üstüne alınıp başka konular açıyorsun))))
Dimi))))
Bence de çok gıcığım)) ama hoşuma gidiyor)
Teşekkür ederim o senin gıcıklığın)
bu sohbeti sonlandırıp barış ilan edelim bende sana bi şarkı hediye edeyim bu günün anısına
Karımı aldattığım her kadının fiziği manken gibiydi.. Bazıları ise oldukça fantezi seviyordu. Benimle konuşuyorlar. Karımda hiç biri yok. Yani dediğin şey gerçeği yansıtmıyor.
Çocuğa karşı şiddet, normal hayatta bile tatminsiz ve düşük bir surat, konuşurken dinleme yok.
Fakat daha geçen görüntülü seks yaptığım kız bana zirveyi yaşattı..
Çocuklar için evet... Mecburen
Hep aynı sorun, mutsuz yürüyen bir evlilikte çocukluklarin sağlıkli bir birey olacağınımi düşünüyorsunuz gerçekten, buna inanmıyorum, çocuk anne babasının birbirini sevdiği sıcak ortamda mutlu buyur , aslında en büyük kötülüğü mutsuz sevgisiz bir evlilige devam etmekle sizler yapiyorsunuz, çocuklara.
Çocuklar çok küçük biraz büyüyene kadar birbirimize şans tanıyoruz bence. 1 haftadır düz duvara tırmanıyorum, karım ortada yok.. İnmiyor ne yapayım
Heeyt erkekleri yerden yere vuruyonuz kadin aldatmiyomu. Kendinize gelin.
Karısı cinsel olarak mutlu edemediğinden 🤦♀️🤢 saçma sapan bir davranış ya
Yanılıyorsun. Erkekler için yatakta kadınlar arasında öyle çokta fark yoktur.
Aldatmasının nedeni mi? Aynı kadından sıkıldığı için büyük ihtimalle. Yatakta mutlu edemediği için değil.
karısında bulamadığı şeyi aşkasında bulunca aldatır. İlgi, sevgi, dominantlık, cesaret, masumiyet vs bu da kadınlar için geçerli
Sapıksa aldatır sadık değildir miğde bulandırıcı bir şey birinin birisini aldatması ben tiksiniyorum ama çevremdede yakın tanıdıklarım var onlardan duyduklarımıda yazamam
Dünya güzeli, dünya yakışıklısı olsan alışılıyor, cazibeni yitiriyorsun. Huzurlu bir evliliğin, ilgili bir eşin yoksa başkasının ilgisine kapılıyorsun. Çirkin bile olsa.
Güzellik önemli değil bence önemli olan tecrübelerime göre fizik sadece hatta bana yüzünü ne yapacaksın diyenler var
Kadınlar da yakışıklı kocası varken çirkin erkeklerle aldatıyo. Olayı hemen erkek düşmanlığına bağlamayın
Çirkin ile niye aldatayim güzel ile aldatırim ama ilgi ile alakası olabilir yaklaşma şekli ile ilgili
güzel kadınların aldatıldığı kadınlar hep çirkindir ve aldatılan kadının tırnağı olamayacak özelliklerde ki kadınlardır genelde bu hiç şaşmaz
Güzellik de bir yere kadar dağ taş da güzel ama gidip apartmanda yaşıyoruz, Çünkü rahatlık ve kolaylıktan vazgeçemiyoruz...
Bence cinsellikte iyilerdir o yüzden. Açık açık duydum bunu bi tanıdıktan. Erkekler kapatılsın cidden
Evli ya da bir ilişkisi olmayan kişilerin bu konularda ahkam kesmesini de anlamıyorum. 😏
Hahah ama buradakiler evli
Eşim benide aldatıyor hamileyim 6 aylık bana dokunmuyor yanastigimda arkasına dönüp uyuyor çoğunluğu ayrı uyuyor annemde duruyorum beni evede istemiyor
Böyle evlilik zaten yürümez
Aslınıda kadının en istekli ve güzel olduğu dönemdesin
Çirkin kadın herşeyi kabul eder itiraz etmez sorun çıkarmaz ondan olsa gerek. erkek için de heyecan :D
Güzellik tek kriter değil, öğrenin bunu artık
Doyumsuz insanoğlu
Hele ki kadın erkeği nasıl çekeceğini iyi bilir
Çirkin fantezisi diye bişey de var bilmeyenler için
aldatmak. cirkinlikle alakali degil. karsidaki kadinin cilvesi isvesi kadinligi yansittigi ruhla ilgili. ben cogu kisinin guZellige baktigini sanmiyorum hatta bazilari yatmin olsun yeter
O aldatan erkekler gibi degilim evli ve sevgilisi olmayınca aldatmış sayılmıyor 😂
Sahip olduğun her şeyden sıkılırsın bir süre sonra ve zıddını istersin çünkü.
Ne alaka lan cinsel hayatı o kadınla bittiyse uzun zamandırda yapmıyorsa çirkinlede aldatır 😂
Bunun sebebi bir tane değildir farklı bir çok sebebi olabilir
her şey güzelliğe bağlı değildir güzel ve yakışıklı olsan aranda saygı sorunu varsa sevgide olmaz sevgi olmazda aldatmaya kadar gider ben aldatmak yerine ayrılıp ondan sonra başka ilişkiler düşünürüm
her şey güzellik cinsellik vs değil aldatmanın bir sürü gerçersiz nedeni vardır.
karısı cirkinse aldatabilir mi yani dıs görünüsle cok alakası yok böyle seylerin
Cinsel yetersizlik. Fanteziye açık olmaması. Seninle olan şanslı
her şey güzellikten ibaret değil.
Aldatmaya karşıyım kesinlikle.
Çirkin olabilir ama onu farklı yönlenlerden çok mutlu ediyordur. Dış görünüş değil iç görüntüsü önemlidir.
Güzellik her zaman fayda etmiyor.
Şöyle anlatmaya çalışayım, hanımı her gün güzel yemekler yapar on numara kalite yer beğenir tadı damağında kalır fakat bu sokak lezzetlerinin tadına bakmayacağı anlamına gelmez köftedir dönerdir efendim kokoreçtir :)
Evlenmezsen böyle bi sorun yaşamazsın, zaten çok güzel değilim diyosan bu durumda aldatılmazsın, sen gene yemekmi paylaşsan acaba😄
karaktersiz biri için güzel ya da seksi olmasının önemi yok. belkide güzeldir ama yatakta uzaktır tabi bu bahane olamaz
Kafaları oraya değil başka şekilde çalışıyor olduğu için iyi kötü çirkin güzel diye değil de farklılık diye düşünüyorlar bence kafa var içi boş senin anlatacağın
Tamamen yatak performansı kadında bu yüzden aldatır erkek erkekliğini kadın kadınlığını yaptığı sürece aldatma olmaz tabi ruhları bacım olana biseu diyemem o na ne yapsan aldatir
Vizyonsuz oldukları için
Canı çekmiştir. Yakışıklı adam sonuçta ne istiyorsa yapma hakkı var.
Sadece güzellik işe yaramaz ilgi sevgi saygı hoşgörü ve sekste mız mız olmayan este olması önemli
Ah şöyle genelleme yaparak insanı ifrit ediyonuz ha
Ahlaksız oldukları için aldatmanın her türlüsü ahlaksızlıktır
Bunun altında çok sebep var genelde ilgi görmediğinde aldatır erkekler biraz çocuk ruhlulardır bu tatmin edilmediği zaman bir süre sonra aldatma durumu yaşanabilir
Erkeklerin aldatması bedensel oluyor. Onun da güzellikle bir alakası olmuyor
Cinsel amaç için bu çünkü
fazla maal göz çıkarmaz ;)
fantezi, tıpkı genelde kadınların yapmış olduğu gibi.
kadın ister çirkin ister güzel olsun aldatılmamalı guzellik icin aldatırsa ne skime evlendin diye sorarlar insana
Rahatlık teper
Güzelliğe değil başka şeylere bakıyorlardır onlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?