AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Günümüz evliliklerinin hepsi değil ama çoğu aynı sebeplerle bitiyor haklısın ama kendini bunlardan soyutlanman gerek. Hayatına aldığın insan zaten senin bu korkularını şüphelerini alır içinden o yüzden akışına bırakmalısın bence
Daha küçük olabilirim ama evet gerçekten çok korkutucu geliyor bana.
Etrafta hep görüyorum hamile bırakıp da gidenler var, aldatanlar var. Yani eşimizi gerçekten iyi seçmeliyiz ve iyi tanımalıyız.
Bir insanı ne kadar iyi tanıyorum desen de aynı eve girmeden taniyamiyorsun. Yıllarca tanısan bile emin olamıyorsun ve %100 guvenemiyorsun önceden hep güvendiklerin üzdü zatn
Korkmak normal açık hava tımarhanesi gibi ülkede poliyanna olamazdık zaten
Benim duygularımı hislerimi tarif etmissin. Tesbitkerimi ortaya koymuşsun. Şans %50. Ya hayalini kurduğun evliliği yaparsın. Ya da hüsran. Ürkütücü ama gerçek
Bence bir daha düşün, görücü usulünü tavsiye ederim
Bakalım hayırlısı
En iyisi gerçekten 😁
Sonunda bir abimiz doğru söylemiş 🥳🥳🥳🥳🥳
Öyle tabi, tavsiye edilen kişinin aile yapısından tutta, yaptığı işten çık her türlü veriler büyükler tarafindan yüksek mahkemede, analiz edilip sonuç evladiyelik yatırım olarak ilgili makama aktarilir 😊
Evet doğru söylüyorsunuz 👏
Arkadaşım görücü ile evlendi ailesi biliyormuş çocuk kumar oynuyor ama söylemedi kız yeni farketti boşandı
Demem o ki bu iş de öyle tam güvenilir değil galiba
Adam seni istemeye geldiği zaman bütün soruları sor oda cevap verecek zaten içine ufak bir şüphe düştü mü kapıyı göster
Bide evlendikten sonra yalanlar ortaya çıktığı zaman ayrılmak yasak değil tabi bu yani zor bir şey yok 😁
Evlenme boş ver evlilik masrafılarini git iş kur e ticaret den daha mantıklı sonra zengin ol evlen bibok olursa paran kurtarır seni 👍
Biri ile evleneceğime bu hükumet ile 50 sene daha devam ederim :)
Sen devam etmeye devam et 53 yaşında evlenirsin tabiki seni alan olursa o zaman akıllı bayan
Alan derken :))))))
Senin ananı patates gibi almışlar zamanında ama bizim İstanbul 'da işler öyle değil...
10 yıl sonra diyorum alan olursa evlenirsin şimde beklemede dur diyorum
Senin İstanbul da seni hıyara oturtup bırakırlar yavrucum
Anan gibi
Terbiyeni bozarsan bende bozarım
Bal ger... li kardeşim terbiyeni en başta bozan sensin, az önce yaptığın yorumlar da senin köylü olduğun gerçeğini değiştirmiyor ;)
Senin gibi p.. stlarin s.. Ne oturacağıma organik hıyarı tercih ederim
Senin kafa kırık herhalde biraz
Benim ne olduğumu sen nerden bilecen
Müeccin misin
Stay cool, daha fazla açık verme...
Sen kesin ilkokulu bile bitirmemişsiniz
boş ver açık veren sensin
Su son cümleni oku kardeşim :))))) oku, oku
Havalı sen kal
Ah cehalet böyle bir şey...:)
Bana hava lazım değil
Google translate :))))))
Neymiş son cümlem
Çok bilmiş
İki ingilzceylemi beni alt edeceğini sanıyorsun
İlkokul terk seni :))))
tamam senin dediğin olsun rahatla biraz
Yinede bir bayansın saygı duyarım
Yazdığın Türkçe cümlelerden kim olduğun belli zaten, ben rahatım:)
Nasılmış cümlelerim profesörüm bi söyle Allah aşkına
Niye üste çıkmaya çalışıyorsun tamam sensin dedim saygı duyarım dedim niye daha laf sokuyorsun
Korkuyorum ama bu yüzden değil alacağım sorumluluk yüzünden, omuzlarıma baya yük binecek bu beni korkutuyor
Umarım evlendiğin zaman hem hayal ettiğinden daha çok mutlu olursun hem de düşündüğünden kat kat kolay olur senin için yuva kurmak
Benim hiç umudum yok valla evlenenleri görüyoruz, evlilik kadınlar için kurtuluş erkekler için külfet
sorumluluk sana çok büyük görünüyor sanırım
Sanırım diğer erkekler kadar güçlü değilim
Kendini niye yetersiz hissediyorsun sonuçta diğer erkekler de aciz insan
Yuva kurana allah yardım eder
Her şeyi mükemmel yapmak zorunda mısın ki
Yetersiz hissetmiyorum bana mantıksız ve zor geliyor sadece, ama diğer erkekler böyle bir yükün altına girebiliyor o yüzden dedim
Hayırlısı olsun hakkında
Nasip
Aynen öyle nasibimiz güzel olsun
Amin inşallah
🌸🕊✨
🌼💮🌺
Hahaha teşekkür ederim efendim
Rica ederim efendim 😊
Herkes aynı değildir durum vahim farkındayım ama bu kadar düşünüp çekme kötüyü kendine
bende yeri geldiği zaman korkuyorum evet bir kız cocuguz başka hayat başka yaşamımız olacak ama yinede korkuyorsun ne olacak diye bu zamanlar da şiddet ve cinayet çok olunca pek inanmıyorum aşka falan
Evlilik bir kumardır. Ne çıkacağı, nasıl sonuçlanacağı hiç belli olmaz.
Allah güzel sonuçlar nasip etsin ne diyelim
Korkutucu geliyorsa evlenme.
Nasıl evlenmiyim evlenmeden olmaz çevrem evlenmediği için bin pişman insanlarla dolu
Aynısını evliler için de söylüyorsun ama.
E evliler de pişman çünkü
Demek ki evlensen de evlenmesen de pişman olacan :D
E napayım ben 😅
Sen evlenmekten korkmayacağın biriyle evleneceksin böylelikle ilerde pişman olmayacaksın.
Valla İnsanın alnında yazmıyor ki korkmayacağın biri diye
Öyle insanlar evlilikten soğutur ayrıca mutlu olanları neden görmüyoruz neyi çekersek o olur yani neye çok inanırsak o oluyor zaten
Tek gayen evlilik degil ise isine bakarsin
Hayır değil elbette ama istemiyor değilim
Ayrilmakta dunyanin sonu degil.
Değil evetb
Evet endişende haklısın. Ben de aynı şekilde düşünüyorum. Belki mutlu olurdum ama mutsuzluk ihtimali bile beni evlilikten uzaklaştırıyor
Terkedilirsem bi daha kendime gelemem
Önceden terk edildin mi
Başlamadan bitti...
Sadece arkadaşız diyenler
Ben arkadaşça sürttürüyodum diyip dalga geçenler...
Kapattım defteri özetle...
O ne garip iş ya
Öyle... Soğudum kızlardan...
Önce hayır diyip sonra peşimden koşar mı diye bekleyenler...
Her kız aynı değil bir şekilde yanlış kızları çekiyorsun demekki.
Evet bende korkuyorum: şiddet görmekten, aldatılmaktan, evlenince değişmekten, çocuğuma kötü örnek olmaktan..
Valla korkacak bir şey yok ben daha 28 yaşındayım evlenip ayrıldım ama karşıma hayırlı birisi çıkarsa bir daha evlenirim hayat yalnız çekilmiyor
Niye boşandın daha çok gençsin
Asil niye evlendin cok gencsin
O kadar yalana sen bile dayanamazdın
Kaderinde varsa seni bulur kaçamazsın
Korkuyorum
O zaman evlenme
Hayırlısı olsun
Olsun amin
Ben debayni şekilde evlilikten çok korkuyorum erkek arkadaşımımibcok sevip aramız iyi olmasına rağmen onunla bir evlilik yaşamaktan korkuyorum ama kirkmamin sebebi evlendikten sonra huzursuz olmak7korkmak bence
Artık evlilik düşünmeyecek kadar soğudum insanlardan...
Ben doğru kişiyi buldum inan ve karşına çıkıyor nerede olursa olsun çok mutluyum 🧿
Bu herkesin başına gelebilecek bir şey. Senin gibi aldatmayan dürüst bir kadın varsa elbette erkeği de var. Belki karşına senin gibi birisi cikacak nereden bilebilirsin ki?
Doğru zamanda doğru kişiyle olursan neden korkasın korkanın çocuğu olmaz 😂
Yani kişiliği olmayan kız erkek aldatır ona diyecek bsy yok korkulacak da bir sey yok
Evliliğimin 18'inci gününde aldatılmış biri olarak evlenmek berbat bir şey
cokkotu
Evlendim kişi de dahil olunca 5 defa aldatıldım
4 ü en yakın arkadaşım dedim insanlarla
İnsandan insana değişir bu, bütün evlilikleri böyle mi ki
Aciklama kısmına katılıyorum. Herkes birsey der. Sen kendi aklın ve gönlüne danış. Gerisini dua ederek Allah'a bırak güzel insan.
Başka yol yok en azından benim için 🌸
Korkuyorum kimseye güven yok artık
Güvensizlik
Aldatılma korkusu
Geçmişi temiz olmayan eş
Uzar da gider…
Geçmişi temiz olmayan kim var hiç temas yaşamamışsa bile illa sanaldan konuşuyor herkes ne yazık ki sosyal medya saolsun
Ne yazık ki öyle ama insan bir umut bekliyor öyle birini. Umarım karşımıza kendimiz gibi birisi cıkar
Sen hiç bişey yaşamadın mı
Ne yaşadığımız sorusunu cevaplamak çok zaman alır ne yazık ki…
😊Allah büyük
Orası öyle 😌
🌸🕊
Yani onun sana duyduğu sevgiye bağlı davranışlarına bak
Aynı kişiyle takılmayı sevmiyorum
En güzeli
10 senelik evliyim ve bu sene aldatıldığımı öğrendim zor ya sıkıntı hele aldatılma psikolojisi 😔
Ne zaman ogrendin
Bi kaç ay önce bi senedir de şüphelerim vardı ama kanıt yoktu
Nasıl öğrendin peki bunu
Dolaylı olarak ortak arkadaşımızdan
X per puanın var mı 🤔
Bunu ulu orta konuşmayalım
D. m ulaş istersen
Saol ya ben kalbimde bitirdim beynimde de kötü anılar kaldı onlar da gittimi tamamdır yine de muhabbet için teşekkür ederim.
X per puanın var mı?
Sana değer vermeyen seni senden az sevdiğini düşündüğün biriyle sakın evlenme
yaşamadım, yaşamakta istemem
Knka ciddi ilişkş buldunda boşaması kaldı
Evet benim de korkum var
Evlilikten korkmuyorum
Rica ederiz ne demek Rabb'im doğru insanı doğru zamanda çıkarsın karşımıza
Evlilik doğru ulinsanla oldu mu cenneti yaşarsınız ama yanlış insanla cehennemi yaşarsınız ondan dolayı gelinlik beyazdır
Siz güven verin karşıdakinede güvenin gerisi kolay her şey olacağına varıyor korkacak bir şey yok saygı sevgi bitmediği sürece evlilik bitmez
hayır korkmadan evlendim
Her gün yükselen ev kiraları ve beyaz eşya fiyatları yüzünden evet korkuyorum
Evet korkutucu gerçekten
Hayır korkmak değil ama çekincelerim var sadece
İçine sor o bilir cevabını.
Bende aynı durumu yaşıyorum ciddi bi ilişkim var ama her şey bozulucak diye evlenmekten korkuyorum
Hayır korkmuyorum bulunca evleneceğim.
Sen bir kere dene olmadı boşanirsin
Evlilikten korkmuyorum evlilikten soğuyorum
Ailemden dolayi asla evlenme cocuk yapmak vb seyler istemiyorum fakat senin cevrenle ilgili sanirim
niye ki
Herkes korkuyor sadece sen degil
sma düşünüyorsun o zaman kimseyle olamazsın
Vala haklısın evlenmeye korkar olduk
Kendi kulturunde birimi bul. zor mu
Niye kültür farkı olunca boşanma mı oluyor
Daha yakın oluyor ailelerin anlaşmaları uyusmalari hızlı olur Adanalı
Mesele ailelerin değil çiftlerin anlaşması
Hatun tamam çiftlerin zaten anlaşması lazım ama ailelerinde anlaşması uyumu önemli
korkmakta haklısin
Korkma evlen sonunu düşünen dul kalamaz
Benim de bazı korkularım var.
Gerek yok bir de masraflı ne uğraşacam
evlenme bence eğwr çok seviyorsan evlen
Bu saatten sonra sevgi aşk vs aramıyorum gerçekten
Evet iliklerime kadar
Evlenince hepsi geçer.