Sevgilimle 1 yıldır birlikteyiz. Bana genelde güzelim diye hitap eder. İstiyorum ki aşkım, hayatım desin. Sizce sorun mu bu?

Kız erkek herkes yaşadıklarını paylaşabilir.

Sevgilimle 1 yıldır birlikteyiz. Bana genelde güzelim diye hitap eder. İstiyorum ki aşkım, hayatım desin. Sizce sorun mu bu?
Cevapla