Sevgilinizin bu kadın çok güzel / erkek çok yakışıklı, çok beğeniyorum falan demesi sizi rahatsız eder mi?

Yoksa hiç takmayıp ona eşlik mi edersiniz?

(Bir ünlüyü gösterip de bunu demesi.)
Sevgilinizin bu kadın çok güzel / erkek çok yakışıklı, çok beğeniyorum falan demesi sizi rahatsız eder mi?
Cevapla