Bazen beğendiklerim oluyo ama garip geliyo böyle bişey
Sizce?
Bazen beğendiklerim oluyo ama garip geliyo böyle bişey
Sizce?
Neden garip gelsin ki evet her önümüze gelenle tanışmak veya sevgili olmak garip gelebilir ama bi kızı beğenmek ve beğendiğimizden dolayı tanışmak bence hiç garip değil aksine çok normal bir davranıştır
Bazen böyle dediğin gibi sokakta otobüste ne bileyim çok hoş kızlar denk geliyor bakışmalar vs oluyor. Ama Türkiye şartları olduğu için adım atılmıyor bir gün bu durum olursa sevgili olmak isterim 😅😂🤣 mesele sadece seks değil bu arada güzel bakımlı kızlarla arkadaş olmak bile beni mutlu ediyor 🤣😂😅😂
Cevap
10Cevap
Bazen hoşuma gidenleri görüyorum insanın konuşası geliyor ama türk kızı olduğunu anlayınca konuşmuyorum kezbanlarla uğraşılmaz.
Yanına gidip tanıştığım 2 kişi ile sevgili olsun. Biri eşim olur kendileri 🤷
hayır sinir oluyorum ben o tanışmak için hamle yapanlara sokakta cafede orada burada
Keşke olabilseydim
Sanki bi pişmanlık var
Topluma tamiri bir sey
Olmadı 😃
Hayıfıırır
evet oldu
Garip birini iyice tanimalisin
Size bişey sorabilir miyim
Evlendim bile
evet
Garip
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?