Kültür & Sanat Bir çılgınlık yapıp hiç buradan hiç tanımadığınız biriyle randevulaştınız mı? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Ben hiç tanımadığım bir kızla güneşin konserine gitmek isterdim Güncellemeler+1 yıl Ben erkeklerden bahsetmedim ki Bir çılgınlık yapıp hiç buradan hiç tanımadığınız biriyle randevulaştınız mı? Cevapla Randevu Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Green_mile_devi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 60% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 309 cevap paylaştı. Evet, ama biraz tanıdıktan sonra görüştüm birkaç kişiyle 0 0 Yorumla
Yaşam90 Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Olmadı çok konuşuyorum özel ve tel de ama randevü Olmadı isterim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Evet çok eğlenceli. Denemek istermisin benimle. Özel bilgi sormadan. Güzel bir gün sonra herkes dağılır bulaşık olmak yok. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl bi kız bana aşkını ilan etmişti buluşalım demişti ama 18den küçük diye etik bulmadım lakjdlakd 20 yaşındayım tabi 0 0 Yorumla
Loyall Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl aynen biri benim iki sokak ötemde oturuormuşş ertesi gün onla bulşmştm 🤣 0 0 Yorumla
BankerB Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Evet birkaç insanla buluştum muhabbet ettim güzelce 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Evet Manisa'ya gittim burdan biri ile buluştum unutulmaz şeyler yaşadım 😂😂 0 0 Yorumla
Zorgeliyor34 Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Biriyle buluştum yaşı 18 idi sadece sohbet edip dertleşmek adına konustuk 0 0 Yorumla
MürdümKadife Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Hayır, hiç olmadı. Olmamalı da. 0 9 Yorumla AsabiÖküz +1 yıl Neden olmamalı? Yorumla MürdümKadife +1 yıl @AsabiÖküz Güvenilir değil. Yorumla AsabiÖküz +1 yıl Ön hükümlüsun hatunİyi her yerde varKötü her yerde varBen Şimdiye dek internetten tanışıp görüştüğüm 4-5 kişi oldu Kimse kimseyi yemedi Yorumla MürdümKadife +1 yıl @AsabiÖküz Güvenilir olmauan genellikle erkek tarafı oluyor zaten. Ama herkes sen değil. Yorumla AsabiÖküz +1 yıl Bence erkekler hep suçluÖlsün onlar Yorumla MürdümKadife +1 yıl @AsabiÖküz Kesinlikle Yorumla AsabiÖküz +1 yıl Dilini eşek arıları soksun inşallah. Çok amin 😝 Yorumla MürdümKadife +1 yıl @AsabiÖküz Bilmukabele Yorumla AsabiÖküz +1 yıl Tövbe deeee Yorumla
_Milagros_ Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 95% +1 yıl Evet yaptım 1 1 Yorumla tarantubaboo +1 yıl Hayatının hatası olmalı Yorumla
Rhaast Takip Et Master Yaş: 28 , eic 46% +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 566 cevap paylaştı. Evet 4 5 kere hem de 0 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 4b cevap paylaştı. Buluşmadim 0 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Kültür & Sanat konusunda 1,8b cevap paylaştı. Hayir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Evet, ama biraz tanıdıktan sonra görüştüm birkaç kişiyle
Olmadı çok konuşuyorum özel ve tel de ama randevü Olmadı isterim
Evet çok eğlenceli. Denemek istermisin benimle. Özel bilgi sormadan. Güzel bir gün sonra herkes dağılır bulaşık olmak yok.
bi kız bana aşkını ilan etmişti buluşalım demişti ama 18den küçük diye etik bulmadım lakjdlakd 20 yaşındayım tabi
aynen biri benim iki sokak ötemde oturuormuşş ertesi gün onla bulşmştm 🤣
Evet birkaç insanla buluştum muhabbet ettim güzelce
Evet Manisa'ya gittim burdan biri ile buluştum unutulmaz şeyler yaşadım 😂😂
çok kişiyle görüştüm..
Biriyle buluştum yaşı 18 idi sadece sohbet edip dertleşmek adına konustuk
Evet isterdim biriyle buluşup 3-5 gün tatile gitmek
Yok yanu delimiyim 😂
Doğru mu yaş aralığın
Hayır, hiç olmadı. Olmamalı da.
Neden olmamalı?
@AsabiÖküz Güvenilir değil.
Ön hükümlüsun hatun
İyi her yerde var
Kötü her yerde var
Ben Şimdiye dek internetten tanışıp görüştüğüm 4-5 kişi oldu Kimse kimseyi yemedi
@AsabiÖküz Güvenilir olmauan genellikle erkek tarafı oluyor zaten. Ama herkes sen değil.
Bence erkekler hep suçlu
Ölsün onlar
@AsabiÖküz Kesinlikle
Dilini eşek arıları soksun inşallah. Çok amin 😝
@AsabiÖküz Bilmukabele
Tövbe deeee
hayır ve yapacak kadar aptxl değilim çok şükür bir hayatım var
Çok çağıran hatun oldu gitmedim 😃
Yaptım ve buluşup görüştük
Henuz hayir ama isterim boyle bi cilginlik
tanışıp randevulaştım.
Henüz hayır
Çok isterdim ama hiç olmadı daha
Evet yaptım
Hayatının hatası olmalı
Cılgınlık mj oluyı bu😀
Evet
nope
Hiç yapmadım
Hayır ne gerek var
Hayır.
Hayır
Hayır
Evet sadece 1 tanesi güzeldi
Oldu 7 gun olmadi dha obana ben ona guvendim
Yok cok uzağım Türkiyeye çünkü
Buluştum 5 kişi ile
Hayır yapmadim
Korkarım😑
Evet 4 5 kere hem de
Hayır
Hayır
Yeni üyeyim ama niyetim o yönde 😂
Bende
Buluşmadim
Hayır olmadı
Hayir
Hayır
hayır
Hayır,
Hayır