Kızlar sizin için geçerli olan tek kriter neden dış görünüş niye bu kadar menfaatçi çıkarcısınız?

Öncelikle tip olarak gayet sağlam yerinde biriyim 34 yaşındayım bu zamana kadar bi çok ilişkim oldu ama hiç bi zaman tipimi ön plana atarak egolanmadım benim güwendiğim zekam ve kurnazlığım. Gençlik dönemlerimdeyken insanlar daha yalın, daha somutlardı şimdi piyasaya bakıyorum özellikle kızlara dertleri dinleri tip, para olmuş bi adamı tamamen buna göre değerlendiriyolar. Eğer para ya da tip varsa o adamın 10 defa şansı var 9 kere azına sçıp aldatsın 10. da affediliyor ama bu dediklerimin 2 side yoksa ağzıyla kuş tutsa yaranamıyor. Bu sahtekarlığınız yüzünden düzgün ewlenmeye laik birini bulamıyoz. Elbette insan öncelikle bependiği içine sinen birini tanımak ister eywallahta bu kadar tip delisi olmak kızların sonunda hep kazık yemesiyle sonuçlanıyor. Sonra piyasada erkek yok adam yok diye gezinen maymun, patlak,7 emine bırakılacak insanlarla karşılasıoz

Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruma daha çok seksi ve güzel hatunlar yazarsa, zira piyasayı genelde onlar belirliyor😁😁
Kızlar sizin için geçerli olan tek kriter neden dış görünüş niye bu kadar menfaatçi çıkarcısınız?
Cevapla