Öncelikle tip olarak gayet sağlam yerinde biriyim 34 yaşındayım bu zamana kadar bi çok ilişkim oldu ama hiç bi zaman tipimi ön plana atarak egolanmadım benim güwendiğim zekam ve kurnazlığım. Gençlik dönemlerimdeyken insanlar daha yalın, daha somutlardı şimdi piyasaya bakıyorum özellikle kızlara dertleri dinleri tip, para olmuş bi adamı tamamen buna göre değerlendiriyolar. Eğer para ya da tip varsa o adamın 10 defa şansı var 9 kere azına sçıp aldatsın 10. da affediliyor ama bu dediklerimin 2 side yoksa ağzıyla kuş tutsa yaranamıyor. Bu sahtekarlığınız yüzünden düzgün ewlenmeye laik birini bulamıyoz. Elbette insan öncelikle bependiği içine sinen birini tanımak ister eywallahta bu kadar tip delisi olmak kızların sonunda hep kazık yemesiyle sonuçlanıyor. Sonra piyasada erkek yok adam yok diye gezinen maymun, patlak,7 emine bırakılacak insanlarla karşılasıoz
Kızlar sizin için geçerli olan tek kriter neden dış görünüş niye bu kadar menfaatçi çıkarcısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruma daha çok seksi ve güzel hatunlar yazarsa, zira piyasayı genelde onlar belirliyor😁😁
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
He biz böyleyiz ya yapacak bir şey yok duygulara adamlığa önem vermeyüz
Bizde sizin gibilere zaten açık tarife uyguluyoz. Sabah komodinin üstünde akşam ki performansın hakkı olur.
O kadar Çok kötüsün ki
İğrenç siniz xdxd
Kardesim bir suru sey yazmissin, paran var mi paran? Arabadan haber ver ne marka? Baska seye bakmiyo onlar 😂 %90 i kripto eskort 😂
Benim için zeka ve ahlak önemli
Hım seçilmem, seçerim diyenlerdensin ☝
Öyle bir iddiam yok ama insanlık önemli diyorum
O zaman yeterince güzel deilsin. Güzel hatunlar bu tür şeylere önem vermezler ))
Ee o zaman o kadında her türlü maddiyat ve dış görünüşe bakma hakkına sahip layıksıniz
Sence özellikle erkekler neden spor salonlarına gidip deli gbi şişiyolar ya da neden daha çok zengin olmak için her türlü yollara başvuruyolar. Sırf güzel hatunları götürebilmek için..