Neden güzel bir kız gördüğünüde aşifte, şıllık vb. yakıştırmalarda bulunuyorsunuz?

anlatın bakalım ;) he birde şu detaylara ayar oluyorum cok kısaymış :)
Neden güzel bir kız gördüğünüde aşifte, şıllık vb. yakıştırmalarda bulunuyorsunuz?
Cevapla