Niye güzel ama itici kadınları seviyosunuz?

Güzel ama itici kadınları seviyosunuz.

Sempatik kadınları sevmiyosunuz.

Artislik yapan espriden anlamayan ya da anlasa bile saf olan beceremeyen seviyosunuz.

Güncellemeler
1 yıl
Niye?

Eğlenceli kadınları arkadaş olarak görüyosunuz beğenseniz bile. Soğuyosunuz.
Çok malca.
Güncellemeler
1 yıl
Kimse yazmıyor :D işte neden sevmediğinizi bile bilmiyorsunuz.
Niye güzel ama itici kadınları seviyosunuz?
Cevapla