Erkekler neden kadınların hep kötü erkek seçtiğini düşünüyor?

Benim çevremde gördüğüm kadarıyla kadinlar gayet eğitimli ahlaklı erkeklerle evliler veya sevgililer. Kötü erkek tiplemesi seçen kadınlar genelde ağız kezban varoş düşük profilli tipler oluyor. Kadınların tamamı da böyle değil yani. Kısacası kadinlar kendileri kime layiksa öyle erkekleri kendilerine çekiyorlar.

Buna rağmen başlıktaki gibi iddialarla gelenler cok. Tabi birçok erkek de kadınlarla iletişim kurmaya cekinip bu konuda kendini aşamadıgi için başarısız olabiliyor bunu da iyi erkek yalnızdır sloganıyla örtmeye çalışıyor. Bu sizin sorununuz bizim değil ki.

Erkekler neden kadınların hep kötü erkek seçtiğini düşünüyor?
Cevapla