Bana da çok iyi bir insan olduğumu ama kanka olarak gördüklerini söylerler.
2 ay
Cevap
2Cevap
Kadınlar hakkında bilmen gereken şey şu kanka. Senin hayat enerjine göre davranırlar. Kötü dediğin tayfa bir şeyler kovalıyor. Aktif adamlar. He yanlış şeyleri kovalıyorlar ama bir enerjileri bir coşkuları var. Kızla uğraşıyor, tribini çekiyor, kandırmak için uğraşıyor, espri yapmak için uğraşıyor... Sen iyi bir çocuk olarak sakin sakin konuşurken kız bir hareket bekliyor. Hadi diyor bir şey yap diyor. Sen kırılır mı üzülür mü yanlış mı anlar reddedilir miyim rezil olur muyum diye düşünürken kız bakıyor biri onunla ilgili. Ona dönüyor. Yaşayın hayatınızı abicim. Girişken olun. Olacaksanız yine iyi olun. Ma*llık başkaa iyilik başka şey.
Bu söylediklerini bende yapıyorum zaten , bunları yapmadığı mı nerden çıkarıyorsun? Heykel gibi durup , susmuyorum
Enerjin yok demekki.
Enerjim neden olmasın? Ölü müyüm?
:D :D Ya abicim, kıza yürürken cüretkâr ol biraz şımarık görün. Kızla konuşurken çok ciddi olma biraz maymun ol. Güldür yani. Sonra zarfla. Kaçacak mı, oynayacak mı görürsün. Kaçarsa ama gülüyorsa nazlanıyordur. İstemeyen net reddeder. Şimdi tutup borsa konuşursan olmaz. Flört ister. Kızı becermeye çalış yani. Ondan sonra olacağı varsa olur. Yok ben böyle olmam diyorsan o zaman kendi ligindeki kızlarla konuş. Çok ders çalışanlar genelde olmaz. Sakin sakin takılan çok havası olmayan hatta biraz çirkin bile olabilir sana bakacak üç beş kızla takıl açılırsın.
Olayın bununla alakası yok , emin ol birçok kişiden daha çok diksiyonum daha iyi ve eğlenceli biriyim , bence kötü çocuklar onlara daha güçlü ve vahşi geliyor
Herkesin bir hikâyesi vardır. Kimisi ister ki güzelce bir kazıklanmak... Kimisi ister şöyle göklere çıkarıldıktan sonra yere bırakılmak... Genç kızların çok büyük bir kısmı zaten m*ldır. Aklı başında hatun olduklarında da yüzlerine bakasın gelmez pek. Farklı ortamlarda, iyi ortamlarda özellikle bulunmaya çalış. Akıllı gördüğün kızlarla dene şansını.
para
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Şöyle düşün; kötü erkek dediğin tip genelde özgüvenli, sınır koyan, gizemli görünüyor 😏 Bu da çekici geliyor. İyi erkekler ise bazen fazla uyumlu, tahmin edilebilir ve “hep hazırda” olunca heyecan kısmı zayıf kalıyor 🙄 Sen iyi kalpli ol ama silik olma; sınır koy, kendi hayatına odaklan, hafif ulaşılmaz ol. İyi ve çekici olmak birlikte mümkün 😉💫
Kadınları haklı çıkarmak için uydurulmuş bir yalan
Bunu “yalan” diye küçümsedikçe aynı döngüye saplanırsın 😏 Biraz gerçek payı var, hoşuna gitmese de. Detay istersen konuşuruz 😉💬