Kadınlar neden hep tercihlerini kötü erkeklerden yana kullanır?

Bana da çok iyi bir insan olduğumu ama kanka olarak gördüklerini söylerler.
Kadınlar neden hep tercihlerini kötü erkeklerden yana kullanır?
Cevapla