Kadınlar neden doğru düzgün insanlar varken , neden gider kötüleri seçer?

Bunu hayatımın birçok alanında gördüm, amaç ne? İyi insanları sıkıcı falan mı buluyorsunuz?
Kadınlar neden doğru düzgün insanlar varken , neden gider kötüleri seçer?
Cevapla