Sevgilinizin sizden daha çok arkadaşlarına vakit ayırması sizin için sorun teşkil eder mi?

Sevgilinizin sizden daha çok arkadaşlarına vakit ayırması sizin için sorun teşkil eder mi?

İnsanlar hemcinsleriyle daha hoş vakit geçiriyor. Elbette karşı cinse de ihtiyaç duyuyor. İhtiyaç kadar karşı cinsle, bolca hemcinsimizle vakit geçirmekte yanlış bir şey yok. Hatta karşı cinsle ilişkinin uzun sürmesini istiyorsan bunu desteklemelisin. Fazla muhabbet tez ayrılık getirir derler ki tecrübeye dayanan doğru bir sözdür.
Cevap
4Cevap
Evet benim için sorun
İşime gelir valla , yoğun bir hayatım var , bana ilgi göster diye ağlamaz en azından bu sayede dksjd
Arkadaşına daha çok vakit ayırıcaksan niye sevgili yapıyorsa arkadaşlarınla vakit geçirmeye devam et sevgiliye ihtiyacın yok
Elbette eder ben neden varım onun diğer yarısı olarak daima ön planda olmalıyım
Kimki onlar bu adam ergenmi kadın da bırakır ne saçma ya illa ki olur ama sen fazlasıle diye soruyorsun
Valla kardeşim bana yazmayıp gidip arkadaşlarına yazıyodu bana 2-3 saat sonra yazıyodu önceliği değildim yol verdim
Zaten sevmiyomuş çoktan bitmişde ben düzelir diye bekliyomuşum ayrıldığımızın sonraki günü erkekler eklemiş instada sonra storyler mekanlarda eğlenmeler açık saçık fotolar paylaşmalar normalde paylaşmayan birisiydi nasıl bu kadar değişti anlamadım bide bendne gizlemiş falan arkadaşlardan öğrendim yoksa haberimde olmucak bende eminim doğru kararı verdiğime
Yok sanmıyorum 10 yıldır tanıdığım kişi bence ondan vazgeçeyim diye elinden geleni yaptı soğudu benden ama benim bitirmemi benim soğumamı istedi çünkü ben arkadaşına yazarken bana da yaz niye düzelmiyosun bitsin mi diyince bana düzelemiyorum sorunlarım var kötüyüm vs vs demezdi seven birisi ne. Demişler Seven çaresini bulur sevmiyen bahanesini bu da öyle işte
Geriz*kalı değilse aradaki dengeyi sağlaması lazım.
Etmez beni özlerse gelir zaten takılabilir tabiki arkadaşları ile
Olmaz, ben sevdiğim insan ızdırap ve keder olmak istemem.
Benim için büyük bir sorun. Ben ilgi pastasından işinden ve bazen ailesinden sonraki en büyük payın hepsini almak isterim
Bilmem
Öyle çok mıçmıç bir karakter olmasam da, eder kardeş. Beni hayatının merkezine koymayacaksa, ben de onu koymam, bu ilişkide çok sürmez zaten.
Replikleri efsaneler okusun, bize dut yemek düşer.
Benden çok arkadaşına vakit ayiriyosa onlarla kalsın benimle hiç olmasın daha iyi
Eder kuş iki kanatlı uçmalı
Tabiki de eder. Yola gelene kadar burnundan getiririm
Direkt nokta koyarım
Onlarla çıksın
öyle biri sevgilim olamaz
Ortalığı yıkarım sorun teşkil etmesi az kalır
eder tabii ki
Hayır
Eder
Eder elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?