
Ailenizi mi tercih edersiniz sevgilinizi mi?
Ailemi
Sevgilimi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ailenizi mi tercih edersiniz sevgilinizi mi?
Objektif bakarım, ailemle sevgilimin arasında sorun olmaması için elimden geleni yaparım. Çünkü iki taraf çatışılacak veya tercih edilecek şeyler değildir. Bir sevgilim varsa onu da ailemin bir ferdi olarak görürüm
Şimdi bunu yaşamış birisi olarak gayette iki tarafta şuçlu idi ve ben eşimi seçtim. Ailem benim o yani. Ailemin dediği ise doğru evlat yetiştirmişiz oldu. Yok öyle birinin vebaline girip aileye yönelmek felan. Sevgili iken yaşamadım ama ben her zaman orta yolu bulmaya çalıştım be %90 buldum da. Ama sevgimi satmadım da. O bunu yaşadığı anda gitti :D
Ailem ve sevgilim arasında kalsaydım ailemi tercih ederdim çünkü bunca yaş boyunca bana ailem emek verdi ekmeği mi verdi suyumu verdi Bir de ben bedensel engelli olarak dünyaya geldim hastalıkta fizik tedavide ameliyat durumlarında hep ailem yanımdaydı o yüzden 3 günlük insanlar için ailemi değişecek halim yok.
Gerçek sevgili ailenin bir parçasıdır. İkisinden biri arasında tercih yapılamaz, yapılırsa ikisinde de ailen hakkında tercih yapılmış olunur aile ve ailesizlik arasında
Cevap
10Cevap
Tabi ki de sevgilim.. sevgilim ya da eşim benim için her şey demektir.
Aynen öyle. Ama ailenden de vazgeçemezsin ya onlarda sonuçta seni büyütüp bu yaşa kadar getirmiş. Ortak bir nokta bulunmalı diye düşünüyorum ben. Belki o zaman olur.
Aile tabiki sevgiliyi bulursan ama ailen bir tanedir
Yani çok zor bir durum aslında bu ya. Bir tarafı seviyorsun bir taraf ise bu yaşına kadar seni büyüten ailen. Ben saygı duymalarını isterdim. Onlar istemiyor diye vazgeçecek bırakacak değilim. n
@SilverBlooming iste sevdiğim kadın tipi daha doğrusu insan tipi!
Sevgili, bahse konu ailemse zaten benim yanımda olmaları icab eder.
Aynen öyle aynı fikirdeyim. Ailemin her kararımda yanımda olmasını bana destek çıkmasını isterim ben. Yani karşımda değilde yanımda olmasını isterim. Onlar istemiyor diye bırakacak değilim...
Ailem tabi
Eşim olsa duruma göre değişir ama ailemi bırakmam elin kızı için
Aynen orası öyle tabi. Ama ailen istemiyor diye vazgeçemezsin bence ya zor. Ortak bir yol bulunur diye düşünüyorum ben her zaman. Yanımda olmalarını bana destek olmalarını isterim.
Sevgilimi sectim, ailem destek oldu sonra 😁 tavsiye edilmez.
Ailenin bence her zaman her kararında yanında olması gerekiyor diye düşünüyorum ben. Sonuçta oda sevdiğin insan hem ondan vazgeçip bırakamazsın hemde seni bu yaşına kadar büyüten ailenden.
Evet. Ama bi acilmaya kalktim aileden reddettiler. Her seyde gecerli olmadi o :) her kararima saygi duymuyolarmis.
ikisinide secmem kafam rahat olurdu bu durumda.
Soruna bağlı. Kimin neyi istediğine, istemediğine bağlı.
Tabii ki ailem, sevgili neymiş? Her zaman yanımda olacak kişiler tercihim
İkisini de tercih ederim ayrım yapmam ben
Neden kalmama bağlı. Bazı mevzularda insan sevdiğini seçmek zorunda kalıyor.
G üz el paylaşım olmuş
Ailem 5 kurus etmez
Aile her şeyden önce gelir!
Her şeyden önce aile .
Ailem♥️
aile tabiki
Aile
ailemi seçerim
Ailemi seçerdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?