Sevgilimle ayrıldık ve 1 ay ondan haber bekledim fakat hiçbir dönüş yapmadı sonra ondan vazgeçtim Ancak…?

1 yıllık sevgilim vardı ve birbirimizi çok üzdük ancak toksik bir ilişki olduğu için birbirimizi asla bırakamadık. Ben ona aşığım ve o da bana, birbirimizi bırakamıyoruz. En sonunda bir şekilde ayrıldık ve kötü bir şekilde oldu, yazma bana dedi ve her yerden engelledi. Bir aya yakın bir süre onu bekledim, o bıraktığı için adımı da ondan bekledim tabii. Her gün dua ettim ve ağladım, günlerim rezalet geçti. Bir aya birkaç gün kala ondan umudumu kesmeye ve hayatıma bakmaya karar verdim. Ona uzun bir mesaj yazdım ve her şey için teşekkür ettim. Sonra yeni bir çocukla takılmaya başladım. Bir gün sonra eski sevgilim geldi, barışmak istediğini söyledi, ben de bu çocukla yakınlaştığımı olduğunu söyledim tabii. Bana bağırıp çağırmaya başladı, beni aldattın diye. Ben çok üzgünüm, arkadaşları onu aldattığımı düşünüyorlar. Benim arkadaşlarım ise beni bırakıp gittiği için aldatma yok diyor. Kafam çok karışık lütfen fikirlerinizi belirtin. Ne yapmış oluyorum şimdi ben?

Sevgilimle ayrıldık ve 1 ay ondan haber bekledim fakat hiçbir dönüş yapmadı sonra ondan vazgeçtim Ancak…?
Cevapla