Merhaba arkadaşlar sevgilim dün benden 2. Kez ayrıldı? Sürekli ben sana fazlayım diyor ( ) ?

1. Ayrılmasında beni sosyal medyadan ve oyundan arkadaşlıktan çıkarmıştı sonra ben nedenini sordugumda ben sana fazlayım kendine iyi bak demişti sonra beni özlediğini söyledi tekrar barıştık bir gün sonra yine sen çok iyi birisin ama ben sana fazlayım diyerek ayrıldı benden bu sabahta ben seni çok seviyorum aslında birbirimize çok yakışıyoruz ama ben sana fazlayım dedi sizce ben sana fazlayım derken ne demek istedi O bana mesajda dudağın çok güzel öpüşüyoruz hayal et bir kere de olsa kendini bana bırak aşkım falan dedi ben de ters tepki verdiğim için ben sana fazlayım sen beni istemiyorsun dedi ayrıldı.
Merhaba arkadaşlar sevgilim dün benden 2. Kez ayrıldı? Sürekli ben sana fazlayım diyor ( ) ?
Cevapla