Sevgilim gecmisime cok takılıyor. Gecmisimi kurcalamasindan sıkıldığım için 3 gün önce ayrıldım. Simdi yazdi?

Ismimi soylerek yazmis. 2 yildir çıkıyoruz. Fazla bagliyiz birbirimize. Efendim yazdim fakat ne konuşmam napmam gerek bilmiyorum. Gecmisime cok ama cok takılıyor. Nasıl bir konusma sergilemeliyim?

Sevgilim gecmisime cok takılıyor. Gecmisimi kurcalamasindan sıkıldığım için 3 gün önce ayrıldım. Simdi yazdi?
Cevapla