Evlenmek için bir kadınla tanıştım, 4 ay oldu çok iyi anlaşıyoruz fakat farklı şehirlerdeyiz. Bizden olur mı?

Evlenmek için bir kadınla tanıştım, 4 ay oldu çok iyi anlaşıyoruz fakat farklı şehirlerdeyiz. Bizden olur mı?
Evlenmek için bir kadınla tanıştım, 4 ay oldu çok iyi anlaşıyoruz fakat farklı şehirlerdeyiz. Bizden olur mı?

Napaıyım sızce

Evlenmek için bir kadınla tanıştım, 4 ay oldu çok iyi anlaşıyoruz fakat farklı şehirlerdeyiz. Bizden olur mı?
Cevapla