Fransa da yaşayan bir kız ile geçen sene nişanlandım 10 gün sonra düğünüm var ama bir türlü birbirimize alışamadık ne yapacam ben?

Fransa da yaşayan gurbetci bir kız ile görücü usulü nisanlandım Nişanlanalı 1 sene oldu Evlenince Fransa da yaşayacağız kiz ile hiç görüntülü konuşmadık sadece 1 kere telefonda konuştuk dogru dürüst mesajlaşamıyoruz bile günaydın merhaba ilerisi yok coğu zamanda mesaj yazdigimda meşgulum diyor müsait olunca yaz diyorum tamam diyor yazmıyor hep böyle yapıyor. Neden böyle oluyor konuşamiyoruz edemiyoruz dedigimde hep başka seyler yaziyor kagit islerini hallettin mi diyor konuyu değiştiriyor Ben anya diyorum o konya diyor 10 gün sonra dügünüm var ne yapacam ben hiç gidesim de yok Fransa ya
Fransa da yaşayan bir kız ile geçen sene nişanlandım 10 gün sonra düğünüm var ama bir türlü birbirimize alışamadık ne yapacam ben?
Cevapla