
Bu ince bir çizgi aslında.. Onu seviyorsanız o yoksa zamanla sogursunuz yoklugunda. Ama onu sevmeyi seviyorsanız o varsa da yoksa da o sevgiye sonuna kadar sahip çıkarsınız. Yaşadığınız hiç bir olumsuzluk sevmenize engel olmaz. Nefret etmeniz gereken bin neden olsa sevmeniz için milyon neden bulur yine seversiniz. Hataları varsa da onu affeder toz kondurmazsınız ona. Ona olan sevginizi ondan bile korursunuz. Onun bu sevgiyi yok edecek biri oldugunu farkederseniz onu sevmeye devam etmek için gerekirse ondan bile vazgeçersiniz. Çünkü sizin sevginiz ondan daha kıymetlidir 😀
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Benim için o diye bir kadın olmadı hiç bundan sonra olur mu bilmiyorum ama ben onu severdim tabi ki de onun bana aşkını severdim..
Ben sevmeyi severim, kim olduğu fark etmez, kendini sevdirmeyi seven her şeyi her canlıyı severim, kedi de olabilir
Değil mi yaa.. Kendini bir kez bile sevdirmişse sevilmeye layıktır 😊
Öyledir 😊 gel sevecem içimden geldi 😂
Geldim.. sev 😂
Hiç hayır da demiyor.. 🤗 😅 Tam severken sitenin güncellenmesi.. İşaret mi 😂
Biraz naz mı yapsaydım 🙄
Yapmışım gibi yap 😂😂
Nazende sevdiğim yadıma düşme, kaybolurum oralarda:)
Sevmiyorsan gidiyom ben 😂
Ben seni yokluğunda sevdim
Ahahaha. İkna oldum 😂
:))
İkside ama o beni sevmiyor unuttu onu ne yapacağız.
Ona hiç bişey yapamıyoz maalesef. 😕
Tam bir umutsuz vakayım sevmeyide sevilmeyide bilemeyen beceriksizin biriyim ben,, hiçbiri desem doğru cevap olur benim için
Sevmeyi seviyorum...
O yok henüz
Hiçbir şeyi sevmiyorum...
O'nda O'nu sevmeyi sevdim...