AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
Bşzde boşanma olmaz ona göre
Aa neden peki
Boşanacak işlem yapılmaması için
Kimsenin hayatına kimse karışamaz 😄
Okadarrrr... nokta 😂
Sözleşmeyi takmamak gerektiği :D
Aslında kesinlikle öyle 👍 çünkü sevgi saygi güven vicdan insanın içinde olucak bunlar insanın içinde yoksa kağıt parçası neye yarar , bugün bir aylık ya da bir yıllık çocuk doğurmamış evli bir kadın boşandığı zaman nafaka tazminat istiyor bunu vicdanına yedirebiliyor eee ozaman 15 20 yıllık kadınlık yapmış 3 5 tane çocuk doğurmuş bir kadınla hu kadin aynı değerde olabilir mi ne emek verdinki ne istiyorsun bu çıkarılan kanunlar evet çok güzel kafinlara destek verici ama bunu kötüye kullanan kadınlarımız da var bugün boşanmak için evlenen kadınlarımız var eskilerin bir lafı vardir " geçinmeye gönlü olmayanın bahanesi çok olur derler oyuzden sözleşme değil insan önce vicdan muhasebesi yapması gerekiyor
kadın nafaka ile sevgilisi ile eğleniyor mesela :D merhamet ve saygı önemli be efkarlandım
İnsanın içinden gelmiyorsa ne yazarsam yazayım samimi olmaz
Sözleşmeyle evlilik mi olur. Kurallar bazen yıkıcı olabilir
1) Evlilik sözleşmesinden kimseye bahsetmek yok 😄
Şöyle daha iyi oldu dur 1) Evlilik sözleşmesinin ilk kuralı Evlilik sözleşmesinden kimseye bahsetmemektir.
Bu sabah aklıma geldi. Neden evlilik sözleşmesi yapılır.
Hakaret küfür argo saygısızlık yok :) değiştirilmesi teklif dahil edilemez maddeler :)
Eğer yazılabiliyorsa olası bir durumda çocukların velayetini alırdım
Tek elde edilen mala çökme olmayacak nafaka belirli şartlara kadar ödenebilir
Eğer yapılan evlilikte güven yoksa o evliliğe hiç girilmemeli.
Öyle bir sözleşme yapmam yapacak biriyle de evlenmem
Sevmediğin gün gel söyle
Karşı cinse baktığı veya aklından geçirdiği an gözlerini oyarim kabul ediyorsa buyursun
İlişkide sadakatsizlik, * yapanın karşı tarafta 1 trilyon borcu güncel kur ile olacaktır
#Hükümdar
İki tarafta birbirlerinin hayatlarına ileri derecede müdahale edip, fikirlere saygı duymayıp bencillik ettiği taktirde...
Evlilik sözleşmesi imzalarsam eşime bir bardak su bile vermem asla emek harcamam. Kendimi asla yormam değmez çünkü.
Ben malın önde gideniyim beni gerçekten sevecek birini bulamadım bu da böyle biline
Yarın bir gün boşanırsak benden nafaka istememesi
şu an erkeklerin korkulu rüyası bu sanırım ama haklilarda çünkü bugün 1ay evli kalmış olsanız bile nafakaya bağlantıllıyorsunuz bu bana adaletsiz geliyor daha doğrusu bu nafaka işi kanunla olması bana saçma geliyor belli bir evlilik sürecinde çocuk sahibi olmuş bir erkek zaten vicdani varsa o çocuğa bakar bunun için kanun şartları gerekmiyor ki , bu iş biraz vicdan merhametle alakalı bi durum aslında ama bu çıkarılan kanunlar evet güzel kadını destekleyen kanunlar ama bunu kötüye kullanan bu kanunu istismar eden kadınlarımız çok oluyor maalesef
Maalesef öyle
Maalesef öyle mesela adam karısını aldatırken yakalıyor adam boşandıktan sonra o kadına ömür boyu nafaka ödemek zorunda birde sırf nafaka olarak geçinmek için evlenip bilerek kocasını boşayan kadınlar da var
Aynen öyle bu hem suçlu hem güçlü tabirinin bir karşıtı olsa gerek bence bu kanunun yeniden yapılandırması gerekiyor kadınlık annelik yapmayan bir kadına üstelik onu gururunu inciticek davranışta bulundugu takdirde ona nafaka ödeme zorunluluğu gerçekten bir adaletsizliktir. Bende eşimden ayrıyım mesela iki çocuk annesiyim biz anlaşmalı boşanmıştık ozaman mahkeme zorunlu olarak bir nafaka bedeli öngörüyor eski eşim 500 TL nafaka vermesi gerekiyordu kanunen ama o hiç birzaman bu kanuna uymadı çocukların ihtiyacı olduğu sürece yollar ne kadar isterse ya da şartlara göre herzaman da sorar ilgilenir bu biraz vicdanla alakalı bir durum aslında eğer bir erkekte vicdan varsa zaten çoluğunu çocuğunu mağdur etmiyor ihtiyaçlarıni gideriyor ben öyle bir sorun çok hiç yaşamadım çocuklarıyla da ilgilenir ben zaten çalışıyorum ona maddi bir yüküm olmuyor ama eğer cslysmayan mağdur bir kadın olsaydım da bakacağı dan eminim ama öyle bir ihtiac olmadı
Sözleşmeyi yapıp yırtıcaz. 😂
5 cümleden fazlasını kurmak yasak
Çok zalim gördüm seni küçük bey 😂
Küçük bey mi 🙄
…e ama çok aklıma ilk gelen bu oldu 😁
tamam peki sustummmm 🤣
Beş cümleden fazla kurmak yasak olduğu için korktum 😂😂 konuşmaya
😂😂😂
Abartma yahu tamam
Ben seninle evlendim sözleşme yapmadık ama
Dimi ama 😂 artık sana ne kadar guvendiysem gerek bile duymamışım sözleşme yapmaya
Tabi insan sevdiğine güvenecek.
Aşkım benim biricik eşim. 😀😍
😂😂
Canım esimmm
Akepeye oy verilmeyecek.
Yani beyin istiyorsun karşı cinste
@Melissim0272 evet, beyin önemli
😅😅
@Melissim0272 akepeye oy verecek kadar alçak bir kadını kendime eş, sevgili diye kabul edemem 😅 kimse kusura bakmasın 😁
Kavgalı küs olunmuycak
Bu son olsun 🤣🤣🤣
Cinsellik yok boşardı eşim artık🙄
Madde 1 - Karakterim bende kalır
Madde 2 - Karakterimin benden alınması teklif dahi edilemez
Madde 3- İlk 3 madde değişmez maddelerdir
Memnun kalmadığımız taktirde 2 ay içinde geri iade garantisi
Yapınca uyulması mecburi mi, hadi karşı taraf uymazsa
- Ayda sadece 1 defa cinsellik olacak.
- Ne istersem alınacak
Ayda 1 defa mı 😅
Taraflar istedikleri anda tek taraflı boşnabileceklerdir.
kadın her tartışmada kendini haklı çıkarmayacak çenesi ile erkeğin hayatını *
Aldatmak yerine ayrılmasını isterim. Başkası varsa beni kullanmasın
Ne mal ne mülk canımın sağlığı öldurmemen dileğiyle bir ömür boyu mutlu ol
İşte bu acıttı... Bazı Türkiye gerçekleri
@CoffeeBrownn aynen öyle gerçekten biz artık romantik erkekten iltifattan filan vazgeçtik bize zarar vermiyecek öldürmeyecek vicdani olan adam istiyoruz hayatımızda
Saygini kaybetme yeterli olur
Kadın
Masaj yap
Kucağıma otur
Beni ye
Diğer bütün maddeler hükümsüzdür
Bana karisamazsin.
@Sima_ ne dersin buna
Ev işleri ortak olucak
Günde 5 kere yapılacak
Ben ne zaman istersem vericeksin olur:)
beni arama , hesap sorma :D
Toprağım yap kurtul şu sözleşmeyi galan windows gibi 3 günü bir güncelleme gwliyor soruyor 😂
Madde 1 : Her gece isteme!
Şap içip öyle dener yol mu yok istemeden kasten yapmuş sayılır 😅
Ama onu her gece yapmanın tadida bir başka olur 😘
Küs uyumak yasak, hep sarılarak uyulacak.
Küsmek ve yatakları ayırmak yok
İki tarafta çok sevecek olur mu :)
Asş, Aşk, Aşk! Aşksız asla olmaz...
Aldatma ve şiddet söz konusu olduğunda suçlu olan hcbir hak talep etmeyecek ve tazminat nafaka ne varsa es@k gbi ödeyecek hcbir zorluk cikartmayacak
Nafaka istememesi bildiğin erkeğin parasına çöküştür bu
erken gelme
Geçte gelmesin oda kötü olur 😂 maddeye bunuda ekle tez gelme deee 😂
Valla tecrübe olmadığı için bilmiyorum ama ilk defa senden duydum
ikisi de kötü olur orta ayarı tuttursun
hiç bir zaman küsmeyelim olurdu..
Aldatan tüm masrafları öder
Çok mantıklı bir seçenek bence heleki bu devirde
Bu devirde Aldatma olasılığı %99
Orası öyle tabiki ama güven dediğimiz şey sözleşmesi ile olacak bir şey değil ki o insanın içinde olucak yüreğinde ona bağliliginda olucak yoksa içinde olmadıktan sonra kağıt parçası neye yarar
adam aynı ben :D
Hı hııı 😂 tıpkısının aynısı
alverese ortak olacağım yakında :D
Aldatmak yok olurdu
İstediğim zaman boşanırım ve karsıtarafın hiç bir yaptırımı olmamasını
Eşlerin birbirine olan sevgisi bitmiş ise eğer aldatılmayacak dürüstçe söylenecek : )
Gerek yok sözleşmeye evlenmek güven üzerine kurulmalı
Haftanın 1 gününü kendime ve arkadaşlarıma ayırmak için bir madde eklerdim
Beni aldattırsa yüksek tazminat tabiki iş sahibi olması lazım işi olmazsa olmaz durumu iyi olmalı evlilik sözleşmesi ve dini nikah mihirim olacak olmazsa evlenmem
Dedi tek vasfi 250 gram olan danaaa
@naberlammmmDana anandır fake kardeşim
@jsaoowwowp Kezban anandır
@naberlammmm Konus mahkemeye verem seni yaz lan
Terbiyesiz dana
@jsaoowwowp terbiyesiz öküz
@jsaoowwowp fakelerden yaz alıyorum çekiyorum hesabı
@jsaoowwowp İki heaaptan yaz şikayet ediyorum yallah
Baslarım hellona
@jsaoowwowp Nediyon türkçe dinyo türkçe konus yallah benim yorumu pisletme velet
@jsaoowwowp Hata sen ediyon yorum bemim nas