Erkekler neden birden fazla kızla konuşmak ister?

yani düşünüyorum sıkılırsın bir kere hepsine aynı şeyleri anlat konuş sonra 2 ay 3 ay sonra konu bitti samimiyet bitti sil gitsin kızlarla konuşmak çok eğlenceli bir şey mi cidden nazlarını çekecek kadar bir kız neyinize yetmiyo be
Erkekler neden birden fazla kızla konuşmak ister?
Cevapla