Flörtüm ile 2 hafta önce konuşmayı bu yüzden kesmiştim. Ben sadık biriyim ama o değil. Öyle olduğunu iddia etti ama tabii yalan olduğu da sonradan ortaya çıktı.
Biriyle konuşurken başka kimseyle konuşma gereği duymazken, erkekler neden sürekli farklı ve daha çok kadını ister?
Seni kendime yakıştırıyorum dedi defalarca, birbirimize iyi geliyorduk bu da bunun farkındaydı.
Hele ki cinselliğe doydum artık diyen biri neden böyle bir şey ister?
Sadık olmak kötü mü?
Peki benim çalınan vaktim?
Ne zaman suçunu anlayıp geri döner? Ya da döner mi?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler 😇
Biriyle konuşurken başka kimseyle konuşma gereği duymazken, erkekler neden sürekli farklı ve daha çok kadını ister?
Seni kendime yakıştırıyorum dedi defalarca, birbirimize iyi geliyorduk bu da bunun farkındaydı.
Hele ki cinselliğe doydum artık diyen biri neden böyle bir şey ister?
Sadık olmak kötü mü?
Peki benim çalınan vaktim?
Ne zaman suçunu anlayıp geri döner? Ya da döner mi?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler 😇
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer