Erkekler neden tek bir kızla konuşmak yerine daha çoğunu ister?

Flörtüm ile 2 hafta önce konuşmayı bu yüzden kesmiştim. Ben sadık biriyim ama o değil. Öyle olduğunu iddia etti ama tabii yalan olduğu da sonradan ortaya çıktı.
Biriyle konuşurken başka kimseyle konuşma gereği duymazken, erkekler neden sürekli farklı ve daha çok kadını ister?
Seni kendime yakıştırıyorum dedi defalarca, birbirimize iyi geliyorduk bu da bunun farkındaydı.
Hele ki cinselliğe doydum artık diyen biri neden böyle bir şey ister?

Sadık olmak kötü mü?
Peki benim çalınan vaktim?
Ne zaman suçunu anlayıp geri döner? Ya da döner mi?

Cevaplar için şimdiden teşekkürler 😇
Erkekler neden tek bir kızla konuşmak yerine daha çoğunu ister?
Cevapla