Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kız ortamı olmadığı içindir, kızlarla nasıl konuşması gerektiğini bilmez, bundan dolayı da istediğinde yapamayabilir, ona tavsiyem kızlara yürümektense önce kız arkadaşlar edinsin sonra zaten açılır
Merhaba,
Şanssızdır, şansı yaver gitmemiş ya da kullanamamıştır! 😅
Hiç istemediğim halde sevgili olduğum olmuştu, sevgili olarak bulduğum, ulan biz olmuşuz dediğim! 😅
Sevgili olmak çok basit bir şey eskiden zordu bir tık ama şimdi günümüzde çokça basit ve kolay! 😅
Mesele sevmek sevgili değil. Hemen hemen herkesin sevgilisi var ama sevdiği yok! 😅
Bizzat o erkeğe sormak bakmak incelemek lazım! Bir erkek her erkek değildir. Herkes bir değildir. Herkes herkese benzese de herkes herkes değildir!
Ne diyon kanka sen
Yazdıklarım açık ve net 😅
😂😂🙄🙄 en son satır beni benden aldı 😂
EyvAllah 😅Mutlu akşamlar diliyorum
İyi akşamlar
Bir nebze
Sevgilisi olmamış erkeği ezik gören insanlar sağolsun
Kadınlar bile
Tecrübesiz erkeği ne yapayım
Beni mutlu edemedikten sonra
Hayırdır sen kraliçe misin
Sen erkeği mutlu edeceksin
Sen erkekleri mutlu etmek için varsın
Böyle durumlarda direkt özgüvensiz demek doğru bir yargı değil bence. Eğer ki seçici bir kişiyse ve istediği gibi birisi karşısına çıkmamışsa (gayet doğal) hiç sevgilisi olmamış olması gayet doğal
Cevap
24Cevap
Yani ozguvensiz mi bilmem ama kesinlikle tecrübesiz denebilir gerçekten ilk ilişkinin kazandırdığı tecrübeyi hirbir şey kazandirmiyor iyi ki de ilk iliskimde yapmışım o hataları o yaşım kaldırdı ama bu yaşım kaldırmaz mesela o kadar canım hatayi ama doğru insanda yaptım hataları çünkü gerçekten çok farklı dünyaların insanlariydik
Ben 32 yaşıma kadar sevgilisi olmamış biri olarak söyleyim tipsiz olabilir işi yoktur geliri yoktur ve sosyal değildir bir sürü sebep var ama Türkiyede genelde bu sebepler tabi Avrupa’da öyle değildir eminim.
beni tarif etmişsin, ama ben çok aşırı düşkün olurum karşımdakini sıkarım düşüncesi ile istemedim, konuşmaya çalıştıklarım oldu onlar ise lay lay lom havasında idi
Bunun sebebini sadece öz güvene yüklemek bana doğru gelmiyor. Belki öz güven bile olmayabilir nedeni... Misal ne kadar öz güven sahibi olursan ol başaramamak'tan korkabilir belki
bence çirkindir aynı zamanda
çünkü kadınlar da teklif ediyor artık beğendiklerine
Kadınlar badboylara yavşıyorsa o da badboy değilse o ne yapsın?
Bende 34 yaşındayım bu yaşıma kadar istesemde hiç sevgilim olmadı utangaç çekingen öz güvensiz asosyal biriyim ama fiziksel olarak da hiçbir çekiciliğim yok maalesef sevgilimin olması için yetersizim
Tipsiz olabilir
Parasız olabilir
Karakter olarak itici olabilir
Çevresinde pek kız olmayabilir
İlla özgüven değil yani mevzu…
Bazı insanlar gözünü sadece ilk eşler için bekliyorlar
bence alakası yok olabilir yani fırsatı olmamıştır
belki kariyerine odaklanıyordur en son iştir aşk meşk işleri
Kız tavlamakla uğramak istemediği için olabilir baya zahmetli çünkü
Tercih etmemiş de olabilir. Ben böyleyim mesela.
Olabilir ama belki de sadece sevdiğini beklemiş de olabilir.
evet ve bir kızla sevgilisi olduğunda kendini bi şey zanneder
bilemiyorum olabilir benimde pek sevgilim olmadı açıkçası
Bütün kadınların içinden geçiyorlar sonra evleneceği kadının içinden geçtiler mi acaba diye düşünüyor bu yüzden
Sen konuşuyosyn o adamla değil mi? Bize niye soruyorsun aklın basmıyormu gözlemle
Biir erkek çok sevip de ayrıldı ise böyle durumlar olur
Ozguvensizlikten ziyade yakisikli degildir
Gerçek bir yakışıklı istersen vereyim instasını bak
Gercek yakisikli diyorsun hiç mi kız yürümemiste 25 yaşına kadar sevgilisiz kalmis şu sitede bile rahat 10 kızın takip isteği duruyor bende
Yürümemiş aklıma kötü şeyler geliyor sanırım büyü vardır üzerinde
Hayir tipi ortalamadir oda yrumeyince hiç sevgilisi olmamış net
Yakışıklı diyorum kanka?
Yakisikli olupta sevgilisi isteyipte 25 yaşına kadar sevgilisi olmamasinin imkanı yok diyorum nereye sorarsan sor
Ya özgüvensizse ya arkadaş ortamı yoksa?
Farketmez sosyal medyadan bulur illaki yazarlar konuşurlar hadi onu geçtim lisede sınıftaki kızlardan en az 1 i yürür
Sosyal medyadan yazdığı hiçbir kızla muhabbet kuramamamış istek atan da yok
Üstüne birde iletişim bozukluğu binmiş bitik durumda
İletişim bozukluğu olabilir ama istek atan niye olmazki
Tamam diyorum tip ortalama diye sen beğenmiş olabilirsin ama yakisikli olanlara istek geliyor kanitlayabilirim sırf instada bile 25 isteğim vardir
Bende diyorumki herkes tarafdan yakışıklı bulunan biri. İnanmıyorsan vereyim bak
Yav arkadas paylaş soru olarak gelecek yorumlara bak
Tamam paylaştı herkes dedi gayet iyisin yakışıklısın?
Tamam ben fikrimi belirttim ne istersen ona inan
Özgüvensiz mi bilmem ama beceriksiz olduğu kesin
Küçük emrahın nesi oluyor?
Sana yalan söylüyor ama sen buna inanmicaksin
Tercih meselesi yani ya da hedefleri vardır.
Sevgili istemeyebilir bu insanların kendi tercihi, özgüvensizlikle alakası ne bunun?
Bulur o ilerde sen napcan acaba saf ya
Ebettt
Travmaları vardır
25 yasına kadar canım dan olmuyodur.
Soruya bak özgüvensiz olan sensin sanki lol
Beceri şart
Evet çok
Dost acı söyler..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?