Eski sevgilim yazdı ve anlamadım ne yapmaya çalıştığını yardımm lütfeenn?

3 ay sonra yazdı hala özlüyordum seviyordum onu hesabını herkese açıp senle yaşlanmak l isterdim diye bir şey paylaşmıs ben görüyordum ama o bilmiyordu veya hüzünlü şarkılar falan paylaşıyordu sonra yazdı ilk konuşmak istemedim sessizce gitmişti çünkü ciddi ciddi konuşmak istediğim leyler var dedi sobra biraz zaman geöti ben yazdım senin derdin ne Bn le diye bi kaybolup bi gelemzsin dedim benim derdim yok dedi niye geldin o zaman dedim bunun nedeni olmaz dedi neyi olur dedim gülücük koydum tamam bidaha yazmam dedi bende bidaha yazma demiyorum seni anlamak istiyorum dedim biz 3 aydır konulnuyoruz farkıbda mısın niye sinirleniyosun yazdım kızmıyorum sadece seni merak ettim ve yazdım bi daha yazmam dedi ben de iyi tamam dedim bana görüldü bile atmadı sizce tekrar yazar mı neden böyle davrandı ki

Eski sevgilim yazdı ve anlamadım ne yapmaya çalıştığını yardımm lütfeenn?
Cevapla