Eski sevgilim yazdı ama daha sonra yazmayı bıraktı bunun amacı ne?

Cumartesi günü eski sevgilim mesaj attı ayrıldıktan 4 ay sonra halimi hatrımı sordu napıyosun ne ediyosun falan en sonda gülücük atmasıyla daha bisey yazmadım. Ve 1 haftadır yazmadı. Bunun 4 ay sonra yazmasının amacı ne ne gerek vardı o kadar süre geçmiş?
Eski sevgilim yazdı ama daha sonra yazmayı bıraktı bunun amacı ne?
Cevapla