Kocmla tartıştık bana girisken değilsin dedi benimde zoruma gitti ne yapicam bilmiyorum?

Kizimi doktora goturdum orada da doktor saecee ilac yazip gondricekti esim konustum dedu sonra girdim doktir muayene alicam deyip kayit icin para aldilar esimde ne kadar girisken degilsun dedi bende boyke olunca sinir oluyorum dedim ben mi girisken degilim dedim konuyla ne alakasi var bunun dedim

Kocmla tartıştık bana girisken değilsin dedi benimde zoruma gitti ne yapicam bilmiyorum?
Cevapla